  • Data: 2014-04-25 13:06:11
    Temat: Re: darowizna samochodu - zgłoszenie US i dowód rej.
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-25 11:54, RD pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Jest darowizna auta. Ile czasu mam na zgłoszenie w wydziale
    > komunikacji (nowy dowód rej.) i zgłoszenie darowizny w US?
    >
    > Jakie są konsekwencje "zwlekania", np. 2 miesiące po darowiźnie?
    >
    > Pozdr,

    na brak zmiany w WK konsekwencji nie ma (mam dwa auta nie
    przerejestrowane, jedno ze starymi moimi danymi, drugie na poprzedniego
    właściciela).
    Jakieś 2-3 lata temu kupiłem auto na śląsku, tablice z Poznania, po
    drodze chyba 5 właścicieli i zagubiona karta pojazdu - zapytałem
    dlaczego nie przerejestrowali to dostałem odpowiedź, że "u nas nikt nie
    przerejestrowuje, bo szkoda pieniędzy"
    I to było ostatnie auto które przerejestrowałem na siebie - przy okazji
    marnując chyba 260zł i 5 godzin (!!!) w WK...

    Łukasz