    From: a...@p...plo
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: darmowe programy SAT
    Date: Sun, 17 Mar 2013 00:15:53 +0100

    On Sat, 16 Mar 2013 19:43:59 +0100, "Ministerstwo Propagandy"
    <N...@g...pl> wrote:

    >czy mając nakierowaną antenę na Cyfrowy Polsat, można podłączyć się drugim
    >zwykłym (zapomniałem jak to się nazywa, odbiornik?) i odbierać jakieś
    >niekodowane programy? jakie?

    jezeli 1 tuner ma przelotke (wejscie, wyjscie LNB), to wylaczasz
    pierwszy tuner Polstatu i wlaczasz drugi FTA i ogladasz co chcesz (co
    jest niekodowane). Jezeli chcesz jednoczesnie, to musisz miec
    konwerter typu TWIN (2 wyjscia). Ja bym jednak chcial miec jeszcze
    konwerter typu monoblock (single lub twin) aby odbierac jeszcze Astre
    19,2.

    A tak przy okazji to na Astra 28,2 jest pare anglojezycznych
    programow do ogladania i wszystkie FTA (free to air).

    --
    ThinkXtra