-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209
.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 01 Jun 2011 21:34:43 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne
References: <is57sd$h3p$1@node2.news.atman.pl> <is5bra$2vd$1@news.onet.pl>
<is5cqt$esp$1@inews.gazeta.pl> <is5dj3$91m$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<is5e4o$jm6$1@inews.gazeta.pl> <is5ed6$kps$1@inews.gazeta.pl>
<is5kdh$db4$2@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <is5kdh$db4$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <4de6944d$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.131.9
X-Trace: 1306956877 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2439 83.25.131.9:28490
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372949
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-01 17:04, kamil pisze:
> On 01/06/2011 14:21, Kuba (aka cita) wrote:
>>
>> Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:is5e4o$jm6$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> (..)
>>
>> możesz też zrobić taki patent
>>
>> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1377976.html
>
> Swoją drogą, zawieszenie nie jest chyba przystosowane do potrzymywania
> połowy masy samochodu na jednym kole, do tego pod dziwnymi kątami?
Głupi zakręt na granicy przyczepności to przeciążenia boczne dochodzące
do 1g, podobnie hamowanie.
Jak do tego dołoży się jeszcze dziury, to przeciążenia są w normalnym
ruchu dużo wyższe niż przy delikatnym kładzeniu auta.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.11 21:49 megrims
- 01.06.11 22:33 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 01.06.11 22:59 J.F.
- 01.06.11 23:09 Rafał \"SP\" Gil
- 02.06.11 00:25 Pszemol
- 02.06.11 13:38 J.F.
- 02.06.11 21:55 Przemysław Czaja
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=