eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjneRe: dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209
    .197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 01 Jun 2011 21:34:43 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne
    References: <is57sd$h3p$1@node2.news.atman.pl> <is5bra$2vd$1@news.onet.pl>
    <is5cqt$esp$1@inews.gazeta.pl> <is5dj3$91m$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <is5e4o$jm6$1@inews.gazeta.pl> <is5ed6$kps$1@inews.gazeta.pl>
    <is5kdh$db4$2@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <is5kdh$db4$2@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <4de6944d$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.131.9
    X-Trace: 1306956877 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2439 83.25.131.9:28490
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372949
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-01 17:04, kamil pisze:
    > On 01/06/2011 14:21, Kuba (aka cita) wrote:
    >>
    >> Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    >> news:is5e4o$jm6$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >> (..)
    >>
    >> możesz też zrobić taki patent
    >>
    >> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1377976.html
    >
    > Swoją drogą, zawieszenie nie jest chyba przystosowane do potrzymywania
    > połowy masy samochodu na jednym kole, do tego pod dziwnymi kątami?

    Głupi zakręt na granicy przyczepności to przeciążenia boczne dochodzące
    do 1g, podobnie hamowanie.
    Jak do tego dołoży się jeszcze dziury, to przeciążenia są w normalnym
    ruchu dużo wyższe niż przy delikatnym kładzeniu auta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: