  • 11. Data: 2011-01-26 00:13:16
    Temat: Re: czyżby koniec NMT ?
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał w wiadomości
    news:ihni6s$47q$1@inews.gazeta.pl...

    > No ciekawostka :)
    > Może centrala dalej działa, a radia już nie ma?

    Wyjechał za granicę i wyłączył/utopił telefon? ;-)

    > W razie czego dla potomnych: http://mabanana.com/centertel.wav

    Dzięki! :-)

    A tutaj:
    http://bell1876.webpark.pl/centertel_polish.mp3
    wrzuciłem kilka komunikatów Centertela (który to plik dostałem
    swego czasu od Maćka B.). :-)

    Piotr

  • 12. Data: 2011-01-26 00:25:54
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-01-26 01:13, PiotRek pisze:

    > A tutaj:
    > http://bell1876.webpark.pl/centertel_polish.mp3
    > wrzuciłem kilka komunikatów Centertela (który to plik dostałem
    > swego czasu od Maćka B.). :-)

    A mi zaginął w akcji :-)

  • 13. Data: 2011-01-26 00:30:44
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2011-01-26 01:13, PiotRek wrote:
    > A tutaj:
    > http://bell1876.webpark.pl/centertel_polish.mp3
    > wrzuciłem kilka komunikatów Centertela (który to plik dostałem
    > swego czasu od Maćka B.). :-)

    Ooo ale to wykradliście wprost ze studia, nie brzmi jak zgrane z PSTN-u
    ;) Heh, no i hit centertela - Nie ma takiego numeru lub abonent czasowo
    niedostępny :D

    pozdr.

  • 14. Data: 2011-01-26 00:36:36
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Ooo ale to wykradliście wprost ze studia, nie brzmi jak zgrane z PSTN-u ;)

    Fakt, brzmi bardzo czysto. Pojęcia nie mam, skąd Maciek to wytrzasnął. :-)))

    Piotr

  • 15. Data: 2011-01-26 09:14:29
    Od: "vari" <v...@o...pl>

    > a ja wciąż mogę wybrać działający numer w 69060xxxx nie wiem czy to NMT
    > czy nie, ale faktem jest że działa taki

    Ja też znalazłem: 690 50 11 xx (odbiera człowiek).
    Oczywiście radiodostęp.

    Co ciekawe: wyłączono BTSy NMT:
    - Świnoujście
    - Lubiewo (GPZ Miedzyzdroje)
    - Grzywacz
    Nadal nadają:
    - Kamień Pomorski
    - Golczewo

    Czyżby Niemcy nie chcieli tego u siebie czy gdzie indziej (gdzie są jeszcze
    radiodostępowicze) się sypło i skądś trzeba było zabrać ?
    W Międzyzdrojach, jako miasteczku osłoniętym od reszty cudolandu - WOGÓLE
    nie ma sygnałów NMT na paśmie.
    vari

  • 16. Data: 2011-01-26 11:21:43
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik vari napisał:

    > Praca NMT u mnie to już od dwóch lat same ramki na kanałach kontrolnych.

    Ejże, od 2 lat :-)?
    Jeśli "u mnie" oznacza polskie wyspy, to 19.05.10 napisałeś:

    "A u mnie wczoraj pojawiła się rozmowa (od miesiecy żadnych nie było bo
    w okolicy już od roku zmigrowali radiodostepy TPSA z NMT do G4F).
    Była najwyraźniej komórkowa , jak wynikało z treści.
    Abonentka dzwoniła do "rodzinnego Poznania" do cioci na stacjonarny.
    Ubolewała że ma (piszę kwotę z pamięci) 4,80 PLN za minutę na stacjonarne.
    Dziwne było to, że wspominała coś o konieczności zakupu karty doładowującej.
    Ciocia wyraźnie była w Poznaniu a abonentka chyba na jakimś szkoleniu w
    Międzyzdrojach. Zalogowała się na Grzywacz."

    http://manager.money.pl/hitech/grupy/pl-misc-telefon
    ia/co-z-ta-siecia-nmt--107678-p6.html

    Przemek

  • 17. Data: 2011-01-26 12:32:59
    Od: "vari" <v...@o...pl>

> [...]
    > Ciocia wyraźnie była w Poznaniu a abonentka chyba na jakimś szkoleniu w
    > Międzyzdrojach. Zalogowała się na Grzywacz."

    Jedna jaskółka....
    A radiodostępowiczów wcześniej przełączyli na GSM i nikt nie wie czemu
    akurat ten zakątek kraju tak pilił.
    Teraz W samych Międzyzdrojach nie ma ani NMT ani.... CDMA 450 MHz (ma "nie
    być bo tam jest 3G").
    Tak więc w kurorcie na całym UHFie radiokomunikacyjnym (400-470 MHz) słychać
    tylko dwa sygnały: kanał kontrolny Enea Grzywacz na 427,9375 i bazę
    lottomatów z RTON Świnoujście na 469,875 MHz.
    Paszczowo to tylko w czasie wichur Enea z Grzywacza na 428,0375 i 428,150
    MHz.
    Nawet amatorzy olali ten zakątek wyłączywszy ostatni przemiennik na UHF
    (70cm) w Świnoujściu.
    vari

  • 18. Data: 2011-01-26 13:30:25
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik vari napisał:

    > Jedna jaskółka....
    > A radiodostępowiczów wcześniej przełączyli na GSM i nikt nie wie czemu
    > akurat ten zakątek kraju tak pilił.
    Angela kazała Donaldu wyłączyć zakłócaczy czegoś tam ;-)?

    Przemek

  • 19. Data: 2011-01-26 14:02:55
    Od: "vari" <v...@o...pl>

    > Angela kazała Donaldu wyłączyć zakłócaczy czegoś tam ;-)?

    Herr Donald ! Du stort unser funk !
    Das ist verboten !
    "Shutzen du machen !".
    Ferstandt ?
    vari

  • 20. Data: 2011-01-26 14:40:18
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ihnovi$jr6$1@inews.gazeta.pl...
    > A tutaj:
    > http://bell1876.webpark.pl/centertel_polish.mp3
    > wrzuciłem kilka komunikatów Centertela (który to plik dostałem
    > swego czasu od Maćka B.). :-)

    Jak ze studia radiowego!
    a dlaczego nie ma centertel_english.mp3? :(