  • 11. Data: 2009-02-18 21:46:29
    Temat: Re: czytnik kodow
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Feb 2009 21:15:20 +0000, Jerry1111 wrote:

    >Pewny jestes ze jedna fotodioda?

    Raczej tak.

    >Ja wlasnie 2 m-ce spedzilem z roznymi
    >linijkami CCD i wszystkie w datashitach maja ze zastosowanie POS scanners.

    No bo to jest do tego drugiego podejscia.

    J.

    P.S. usiluje znalezc jakas kosc do takich czytnikow .. trudne, google
    nie pomaga. HP/Agilent jeszcze jakies kosci robi ?

  • 12. Data: 2009-02-18 21:58:05
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-02-18 22:13, Jerry1111 napisał:

    > Jasne. Jeszcze nigdzie skanera LED nie widzialem w 'pospolitym' uzyciu
    > (typu gdzies w sklepie czy cos). Goscie z TNT/DHL to chyba maja zwykla
    > kamere 2D, bo zadnego swiatla nie widac a kod czyta.

    Czytnik stosowany przez kurierów DHL "daje równo po oczach" (oczywiście
    nie patrzyłem bezpośrednio w źródło światła ;-) ) Jutro popatrzę jak
    dokładniej wygląda konstrukcyjnie.

    --
    Cz.

  • 13. Data: 2009-02-19 19:19:20
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > P.S. usiluje znalezc jakas kosc do takich czytnikow .. trudne, google
    > nie pomaga. HP/Agilent jeszcze jakies kosci robi ?

    Do fotodiody czy CCD? Jak do CCD to fpga i ADC starczy - kosci zadnych
    nie widzialem. Jak do fotodiody to (jak sie mozna z watku domyslec)
    bladego pojecia nie mam ;-(

    --
    Jerry1111

  • 14. Data: 2009-02-19 20:34:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Feb 2009 19:19:20 +0000, Jerry1111 wrote:

    >Do fotodiody czy CCD?

    No tak mowiac szczerze to chcialem rzucic pdf do fotodiody.
    Ale znalezc nie potrafilem nic.

    >Jak do CCD to fpga i ADC starczy - kosci zadnych nie widzialem.

    Mysle ze czytnikow w milionach sztuk nie robi sie na FPGA.

    Ale byc moze to juz wlasne opracowania producentow.

    J.