  • 1. Data: 2009-09-05 18:31:10
    Temat: czytnik kart do obudowy bez zaśmiecania literami napędów.
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Do tej pory ogromnym mankamentem większości czytników kart jest to, że nawet
    gdy nie są one używane tworzą sobie całkiem sporą listę napędów. Czy spotkał
    ktoś taki czytnik uniwersalny który wyświetli literę napędu tylko wtedy gdy
    zostanie włożona do niego karta ? Wiem, że w laptopach to jest standard i
    nie wyświetlają się żadne litery bez włożenia karty. Jak do tej pory
    sprawdziłem kilka różnych firm (najczęściej Apacery) i zawsze wszystkie mają
    ten wielki mankament. Rozwiązaniem jest jak narazie odpinany zewnętrzny
    czytnik który nie śmieci literami gdy jest niepotrzebny. Czy jest może jakiś
    model do montażu w obudowie na stałe ?

  • 2. Data: 2009-09-05 18:36:21
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Doxent pisze:
> [...]
    > narazie odpinany zewnętrzny czytnik który nie śmieci literami gdy jest
    > niepotrzebny. Czy jest może jakiś model do montażu w obudowie na stałe ?

    W Win7 załatwili ten problem. Pokazuje się tylko napęd w którym jest
    karta. (takie są moje spostrzeżenia po przesiadce z XP i Visty)

  • 3. Data: 2009-09-05 19:21:36
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    CUT_INZ pisze:

    > W Win7 załatwili ten problem. Pokazuje się tylko napęd w którym jest
    > karta. (takie są moje spostrzeżenia po przesiadce z XP i Visty)

    W linuksie też... załatwili ten problem. :)

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-09-05 21:52:47
    Od: "Primek" <s...@n...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > W Win7 załatwili ten problem. Pokazuje się tylko napęd w którym jest
    > karta. (takie są moje spostrzeżenia po przesiadce z XP i Visty)

    Potwierdzam, na reszcie z tym porzadek.

    Primek
    http://primaxpolska.pl/

  • 5. Data: 2009-09-06 05:53:00
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Doxent pisze:
> [...]
    > narazie odpinany zewnętrzny czytnik który nie śmieci literami gdy jest
    > niepotrzebny. Czy jest może jakiś model do montażu w obudowie na stałe ?

    Inne rozwiązanie to podlinkowanie każdego z typu kart w czytniku jako
    folder i a zrobienie sobie jednego skrótu do nich w Mój komputer lub
    wywalenie części liter czytników których nie używamy w ogóle. Ja
    wybrałem drugie rozwiązanie podlinkowując czytnik SD i CF pod litery A,
    B i mam problem z głowy.

  • 6. Data: 2009-09-06 08:50:52
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    ToMasz napisał(a):

    > W linuksie też... załatwili ten problem. :)
    I to już parę lat temu.

    --
    Maciek

  • 7. Data: 2009-09-06 10:09:16
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "Doxent" <d...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > odpinany zewnętrzny czytnik który nie śmieci literami gdy jest
    > niepotrzebny. Czy jest może jakiś model do montażu w obudowie na stałe ?

    Looknij sobie na ten program, używam go z powodzeniem.

    http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html

  • 8. Data: 2009-09-06 11:08:15
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Looknij sobie na ten program, używam go z powodzeniem.
    >
    > http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html

    dzięki, niedługo sprawdzę to rozwiązanie, wygląda ciekawie.

  • 9. Data: 2009-09-11 12:03:53
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 6 Sep 2009 12:09:16 +0200
    is the real date, "Schweinchen" <k...@i...de> has written something
    quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Looknij sobie na ten program, używam go z powodzeniem.
    >
    >http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html

    Uprzedziłeś mnie :)
    Innym wyjściem jest "zabranie" czytnikowi zajmowanych przez niego
    liter dysku, zostawiając powiedzmy jedną, dla najczęściej używanego
    slotu - kto z was używa naraz kilku typów kart?

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.