  • Data: 2016-12-08 16:34:12
    Temat: Re: czym załatać dziurę w rurze wlewu paliwa?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 8 Dec 2016 14:09:32 +0100, w <o2bm7e$hp0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    sirapacz <n...@s...pl> napisał(-a):

    > Mam jednego punciaka któremu uszkodziłem wlew benzyny - przebiłem
    > wiertłem rurę karbowaną. Czym zabezpieczyć taki otwór? Odpowiadając za
    > wczasu - wymiana na szrotowy średnio mi się uśmiecha ze względu na
    > dziwnie wysoką cenę (150pln najtańsze vs 50pln do diesla).
    >
    > Silikon sanitarny? co się dobrze chwyci plastiku (nie wiem jaki to
    > plastik....) i będzie w miarę elastyczne?

    Kiedyś zrobiłem coś takiego w punciaku (założyłem zbyt duże gumy, które po
    prostu tą rurę przetarły).

    Nie pocieszę się: nic pomogło, przez wibracje wszystko puszczało. Gdyby mi się
    to teraz stało użyłbym 2-składnikowego kleju do metalu (ja mam Dragona) z
    nadzieją, że wytrzyma. I dokładnie oblał mi ze 2 karby na zapas.