  • 1. Data: 2009-12-20 22:52:10
    Temat: czym sie roznia te dwa hdd samsunga
    Od: "tsubomi" <t...@g...pl>

    Dysk twardy Samsung 1.5TB HD154UI/YI 5400 SATAII
    http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=4
    9163

    Dysk twardy Samsung 1.5TB HD154UI 5400 SATAII 32MB
    http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=5
    1690

    oba rozni kilkadziesiat pln-ow w cenie ... czy to co je rozni uzasadnia taka
    roznice czy tez to sa te same dyski tylko z roznych partii ?

  • 2. Data: 2009-12-21 13:55:11
    Temat: Re: czym sie roznia te dwa hdd samsunga
    Od: "*Y.Q.*" <j...@g...com>

> [...]
    > oba rozni kilkadziesiat pln-ow w cenie ... czy to co je rozni uzasadnia taka
    roznice czy tez to sa te same dyski tylko z roznych partii ?

    Samsung nie robił dysku o Model name HD154UI/YI.

    Obydwa mają Model name HD154/UI natomiast różne są Model code HD154UI
    oraz HD154UI/Y.

    Wyglada na to że polscy "dystrybutorzy" chcą zrobic "deal" przed
    świętami wciskając niezorientowanym odrobinę kitu za 70 zł.

    --
    Y.Q.

  • 3. Data: 2009-12-21 16:20:34
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "*Y.Q.*" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    Wyglada na to że polscy "dystrybutorzy" chcą zrobic "deal" przed
    świętami wciskając niezorientowanym odrobinę kitu za 70 zł.

    tu sie nie zgodze bo z tego co pamietam, pare miesiecy temu, tez to bylo
    stosowane

  • 4. Data: 2009-12-21 16:45:45
    Od: Yarl Qman <j...@g...com>

    Seba_Fan pisze:

    > tu sie nie zgodze bo z tego co pamietam, pare miesiecy temu, tez to bylo
    > stosowane

    Gdzie się nie zgadzasz i co było stssowane ?
    Konkrety.

    --
    Y.Q.

  • 5. Data: 2009-12-21 21:54:42
    Od: "tsubomi" <t...@g...pl>

    na czym polega roznica miedzy HD154UI i HD154UI/Y ???

  • 6. Data: 2009-12-22 11:34:41
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-21 17:20, Seba_Fan pisze:

    > tu sie nie zgodze bo z tego co pamietam, pare miesiecy temu, tez to bylo
    > stosowane

    Pewnie w maju, przed komuniami ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526