    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Date: Fri, 25 Nov 2011 20:46:10 +0100
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 18:51:13 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Tak, skoro odznoszę wrażenie, że pisząc o mnie, że gdybym jechał tak,
    > jak kierowca wzmiankowanej, to byłbym pizdą - zmieniasz zdanie o
    > rzekomo normalnej jeździe tego pojazdu, to właśnie tę teorię o
    > poprawnej jeździe nazywam wersją pierwotną.

    Bo nie zauwżasz jednego niuansu - dopóki nie włączymy wiedzy o tym, że
    kierowca tojki chchce zmienić pas, to w jego jeździ nie ma nic specjalnego.

    To, że chciał wychodzi dopiero wtedy, kiedy ten manewr dośc niebezpiecznie
    wyjkonuje. Tyle, że widzisz, nie można wiedzy, ktróraą dostajemy pod koniec
    filmu uzywać do oceny jego jazdy z punktu widzenia rejestrujacego, bo
    rejestrujący nie miał tej wiedzy wczesniej.

    > Dowolne - od powstania korka, kolizji, wypadku itd. aż do trupów włącznie.
    > Zauważ, że kodeksy tak samo traktują tę kwestię pozostawiając katalog otwarty.
    > ;>

    A to Ty też je powodujesz. I nic dziwnego, bo pojęcie 'bezpieczeństwo
    ruchu' to oksymoron. Prawdziwym jest 'akceptowany poziom zagrożenia'.

    > Kupił kamerę i koniecznie chciał kogoś sprowokować do czegoś, czym
    > mógłby (po nagraniu) brandzlować się.
    > Czyżbyś nie oglądał filmu i nie czytał jego wypowiedzi?
    > ;>>

    Cieniutko, to pobożne życzenie. Teraz wykaż , że żadna inna wersja nei była
    możliwa.

    --