  • Data: 2011-11-23 22:01:42
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SpZKl$0eO@mike.oldfield.org.pl>:

    > Ja się pytam, gdzie widać.

    Tam gdzie kamera nie objęła:

    14:41:17 jeszcze nie widać klosza kierunkowskazu bocznego
    14:41:18 pojawia sie klosz
    14:41:18 nie świeci
    14:41:18 świeci
    14:41:18 nie świeci
    14:41:19 świeci
    14:41:19 nie świeci
    14:41:19 świeci
    14:41:20 nie świeci
    14:41:20 świeci
    14:41:20 nie świeci
    14:41:21 świeci

    Od 14:41:13 do 14:41:18 klosz nie widać, więc o co pytasz, w kontekście tego: "caly
    czas spogladali w prawo", i tego "no kolego może najpierw lusterko, potem
    kierunkowskaz, a potem dopiero myśl o skręcaniu"?

    --
    Tomasz Nycz