  • Data: 2011-11-22 20:02:41
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: marcin <l...@k...cwo> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie brak doświadczenia, zestresował się, że wjeżdżając na rondo
    > nie zajmie pasa do skrętu w Prażmowskiego (czyli tak jak wyjechał z ronda).
    > Na samym rondzie jak ktoś sobie źle pojedzie na samym początku i przy
    > dużym ruchu, zmiana pasa może być problematyczna, często słyszę, że
    > kończy się klaksonem. Może jechał jakiś świeżak, wydygana laska itp.

    otoz nie. wiec wyjasnie dociekliwym czym kierowal sie idiota.
    otoz honorem. jechalem obok niego kilkanascie sekund jak widac.
    burak i jego baba caly czas spogladali w prawo i wiedzialem ze chca
    zmienic pas. ale do tego sluzy sygnalizator zwany migaczem. nie wlaczyl
    go. przyspieszylem wyprzedzaja i wtedy pan rowniez przyspieszyl
    wciskajac sie niebezpiecznie miedzy mnie a ciezarowke. urazona duma
    zmusila do wykonaia niebezpiecznego manewru. pan moze spodziewac sie
    wezwania na milicje.