  • Data: 2009-01-20 10:28:00
    Temat: Re: czy zna ktos: gixera z Leszna
    Od: "Muti" <p...@p...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <a...@t...kropka.pl> napisał w wiadomości
    news:gl2o1r$1dsc$1@alfa.ceti.pl...

    > Użytkownik "Muti"

    > szuka sie prawie nowki - jak ten - jezdzony przez dziewczyne:-)
    > cokolwiek to znaczy:-)

    To szukaj coś w przedziale cenowym 25000 i więcej.
    W przebiego 5000 i okazyjna cene nie wierz, bo abo moto było skasowane i
    dlatego mam ma mały przebieg bo stało i długo sie je naprawiało, lub ma
    licznik odkręcony. Kiedys sie już raz tak naciołem z moto - miało mieć
    20000 a jak miało mniej niż 60000 to było by dobrze :)

    pozdr.
    Muti