  • 1. Data: 2010-05-31 19:46:23
    Temat: czy to jest dobry hub USB?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    podpowiedzcie - czy ten hub jest OK?

    http://www.allegro.pl/item1060066356_hub_7x_usb_2_0_
    z_zasilaczem_vivanco.html

    mam port usb o slabym prądzie i nic, co jest podpiete
    ze wspolczesnych gadzetow do tego portu - nie dziala.
    Wiec pytanie:
    czy wpiete do tego huba z zasilaczem, ale wpiete JEDNOCZESNIE, na przyklad
    prądożerny modem iplusa, komorka nokia - czy hub obsluzy jednoczesnie chocby
    te dwa narzedzia? że nie wspomnę o dolozonej do tego myszy...

    a może takie cudo?

  • 2. Data: 2010-05-31 20:04:33
    Temat: Re: czy to jest dobry hub USB?
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik 1634Racine napisał:
    > podpowiedzcie - czy ten hub jest OK?
    >
    > http://www.allegro.pl/item1060066356_hub_7x_usb_2_0_
    z_zasilaczem_vivanco.html

    Jezeli to 3.0 to 3.0A (Amperow) to akurat wypelnia standard: 0.5A port.

> [...]
    > chocby
    > te dwa narzedzia? że nie wspomnę o dolozonej do tego myszy...

    Mniej portow i (przynajmniej kiedys, nie wiem jak teraz VIVANCO bylo
    dobra firma).

    W.P.

  • 3. Data: 2010-05-31 22:34:20
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    W.P. in news:hu14oh$l54$1@news.onet.pl
    z_zasilaczem_vivanco.
    > Jezeli to 3.0 to 3.0A (Amperow) to akurat wypelnia standard: 0.5A port.

    nie wiem, co znaczy w opisie: "Ze zmianą (co to za zmiana?? czego zmiana??)
    zasilacz 5 V, 3.0 dla urządzeń o dużym poborze mocy, takich jak dyski USB"
    W kazdym razie: czy z tego wynika, że ten zasilacz ma 5 V? TYLKO?
    Bowiem:

    czlowiek, ktory to z kolei sprzedaje, powiedzial mi, ze jego zasilacz jest
    12 V. Koniec .kropka. co-by-to-nie-znaczylo.
    12 V > 5 V. Jednak. ma to znaczenie?

    > Mniej portow

    to, to ja widze :)

    > i (przynajmniej kiedys, nie wiem jak teraz VIVANCO bylo
    > dobra firma).

    ok.

  • 4. Data: 2010-05-31 23:21:03
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

> [...]
    >
    > nie wiem, co znaczy w opisie: "Ze zmianą (co to za zmiana?? czego
    > zmiana??) zasilacz 5 V, 3.0 dla urządzeń o dużym poborze mocy, takich
    Trzeba dopytac.

    > W kazdym razie: czy z tego wynika, że ten zasilacz ma 5 V? TYLKO?
    5V czyli akurat do zasilania USB.

    > Bowiem:

    > czlowiek, ktory to z kolei sprzedaje, powiedzial mi, ze jego zasilacz
    > jest 12 V. Koniec .kropka. co-by-to-nie-znaczylo.
    > 12 V > 5 V. Jednak. ma to znaczenie?
    Znaczy, ze hub musi miec w sobie przetwornice 12V - 5V

  • 5. Data: 2010-06-01 20:27:38
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > podpowiedzcie - czy ten hub jest OK?
    >
    > http://www.allegro.pl/item1060066356_hub_7x_usb_2_0_
    z_zasilaczem_vivanco.html

    Co to jest "- Ze zmianą zasilacz 5 V" bo na foto zasilacza nie widzę

    Tu przynajmniej mamy zasilacz...
    Więc powinno banglać...

    Feromon

  • 6. Data: 2010-06-01 22:14:06
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Feromon in news:4c056d42$0$17090$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    z_zasilaczem_vivanco.
    > Co to jest "- Ze zmianą zasilacz 5 V" bo na foto zasilacza nie widzę

    no wlasnie, sam nie wiem, a sprzedający nie odpowiada na mail pytający.
    Namierzalem sie na ten, bo tani,ale glownie dlatego, ze vivanco.

    > Tu przynajmniej mamy zasilacz...
    > Więc powinno banglać...

    i na tym sie skonczy.
    pod nosem, w w-wie poza tym.
    W koncu ludzie uzywaja no-name i dziala.