    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy to jakas zorganizowana akcja?
    Date: Tue, 6 Jul 2010 16:28:48 +0200

    > Wiesz, ze we wroclawiu podobno koszt utrzymania podatku od psa kosztuje
    > wiecej niz wplywy z tego podatku. Kasujesz podatek, za tym idzie
    > skasowanie
    > pewnie parudziesieciu etatow, uproszczenie systemu i co mamy w efekcie ?
    > Mniejsze koszty.
    >
    > Kasujesz 2/3 z ustawy o podatku dochodowym i VAT i mozesz 2/3 urzednikow
    > skarbowych wywalic na bruk. Nie mowie juz o tych od wydawania debilnych
    > interpretacji trudnego debilnego prawa.

    Po czym bezrobocie siega 20-kilku procent i w budzecie szybko zaczyna
    brakowac pieniedzy na pomoc socjalna. Zapewne zasugerujesz obciecie pomocy
    socjalnej, co spowoduje lawine bezdomnych, kradzieze, zamieszki na ulicach i
    generalnie niezly burdel.

    teraz tych urzedasow utrzymujemy z publicznej kasy. Jak pojda na bezrobotne
    to conajwyzej stan sie nie zmieni. Choc trudno mi dac wiare, ze taki ktos
    nie bedzie chcial pracowac tylko bedzie chcial sie opierdalac na kuroniowce

    Icek