  • 41. Data: 2009-03-31 21:17:46
    Temat: Re: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    falco napisal(a):

    | Hej,
    | nie dalej jak w łykend wyjeżdżałem (Garbuskiem) z podporządkowanej w
    | K-J i... wpuścił mnie do ruchu Gość na motocyklu (uprzedzając pytanie
    | - nie znam marki, ale nie był to ścigacz...) ;) za chwilę ja
    | zjechałem na bok, by mógł mnie swobodnie ominąć...
    |
    | Machnęliśmy sobie i każdy z uśmiechem na gębie pomknął w swoją
    | stronę... ;) Howgh!

    Tak mi sie wlasnie przypomnialo, jak kiedys sie zatrzymalem przed przejsciem
    dla pieszych i skrzyzowaniem bez swiatel jednoczesnie, bo nieco dalej bylo
    wieksze skrzyzowanie, na ktorym bylo czerwone. Stanalem jakos blizej
    krawedzi jezdni i tuz obok mnie na zyletki przeleciala sobie kobitka jakims
    wypas-wozem... Tzn. chciala przeskoczyc, bo skonczylo sie to piskiem opon
    tuz po tym, jak zobaczyla ludzi na pasach. Chwala Bogu zdazyla wyhamowac, bo
    wypieprzyla by konkretnie. Mnie minela moze o 15 cm, co chyba bylo po prostu
    zrzadzeniem losu niz jej umiejetnosciami oceniania odleglosci.

    A nie mialem wlaczonego kierunkowskazu, ani nie stalem bezposrednio przy osi
    jezdni - widac po prostu zrobilem z prawej strony na tyle duzy odstep, zeby
    jakis idiota sie wpakowal...

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 42. Data: 2009-03-31 21:34:27
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Dziś widziałem niezłą scenkę-widać co niektórzy kierownicy mają pod sufitem:
    wyskoczył facio z puszki i z koparą do goscia stojącego przed nim że....nie
    przeskoczył na czerwonym skrzyzowania, tylko się zatrzymał:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 43. Data: 2009-03-31 21:38:20
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic. korci
    > ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?
    > zauwazyliscie takei zjawisko?

    Pisalem juz o tym 26 Mar 2007 11:20 w poscie "Szacunek dla DC ". Mnie sie
    nie chce odkrecac na maxa spod swiatel bo zaraz bede musial ostro heblowac.
    Spotykam sie i tak zaraz z takim rajdowcem pod nastepnymi swiatlami.
    Kiedys, jak jezdzilem skuterem to próby scigania byly nagminne a i tak
    wiekszosc tych "sportowych" lanosów zostawala w tyle. Teraz to przewaznie
    kierowcy Audików i BMW chca sie sciagac choc wczoraj mialem pacjenta w
    Leganzie:-)

    DarkDaro
    ZX-6R `02 w kolorze blue
    http://strony.aster.pl/darkdaro/

  • 44. Data: 2009-03-31 23:33:11
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 31.03.2009 a...@d...pl <a...@d...pl> napisał/a:
    > tyle sie mowi ze na poczatku sezonu ginie najwiecej motocyklistow bo
    > kierowcy samochodow zapominaja o tym zjawisku i ze mamy znacznie mniej
    > umiejetnosci po zimie a co stane na swiatlach to jakis pseudo
    > rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic. korci
    > ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?
    > zauwazyliscie takei zjawisko?

    Ale jak podpuszcza? "Gazuje"? Pewnie musi żeby mu strucel nie zgasł.

    > moze za kare oklejac po cichaczu takim ;) "piratom" cale samochody w
    > "patrz w lusterka..." ale by sie zdziwili ;)

    Bezsensu, takie żadnych kuni nie dodają, co innego takie tuningowe
    naklejki.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 45. Data: 2009-04-01 07:49:37
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Easy wrote:
    > E, nie, Przeciez my sie nie zatrzezwiamy :) my jestesmy super ;)

    My się nie zatrzeźwiamy bo my się znietrzeźwiamy. Znaczy ja nie, wy.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 46. Data: 2009-04-01 08:02:33
    Od: Masło <s...@S...pl>

    E...@g...com pisze:
    > ... Jak ktos chce sprawdzic czy jego puszka jest
    > szybsza - sa katalogi internetowe z rozpiskami przyspieszen - milej
    > lektury.

    Przeciez w zadnym katalogu, czy to internetowym, czy drukowanym nikt nie
    podaje przyspieszen :)
    Pozdro.

    --
    MS
    http://tnij.org/nabank

  • 47. Data: 2009-04-01 08:12:12
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Masło" napisał w wiadomości

    > Przeciez w zadnym katalogu, czy to internetowym, czy drukowanym nikt nie
    > podaje przyspieszen :)
    > Pozdro.

    Na Youtubie są,wszystko VS wszystko:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 48. Data: 2009-04-01 08:41:47
    Od: Masło <s...@S...pl>

    Monster pisze:

    > Na Youtubie są,wszystko VS wszystko:-)

    Jakos nie moge znalezc tam tych katalogow ;)
    Pozdro.

    --
    MS
    http://tnij.org/nabank

  • 49. Data: 2009-04-01 10:02:30
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > no, właśnie. tak to się robi. a potem objeżdża w dalszej cześci drogi.

    Ja, podczas wyprzedzania, pokazuje mu jeszcze paluszek

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 50. Data: 2009-04-01 10:12:41
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 1 Kwi, 12:02, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Ja, podczas wyprzedzania, pokazuje mu jeszcze paluszek

    świnia

    - gildor