  • 1. Data: 2009-03-31 08:54:38
    Temat: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Od: a...@d...pl

    tyle sie mowi ze na poczatku sezonu ginie najwiecej motocyklistow bo
    kierowcy samochodow zapominaja o tym zjawisku i ze mamy znacznie mniej
    umiejetnosci po zimie a co stane na swiatlach to jakis pseudo
    rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic. korci
    ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?
    zauwazyliscie takei zjawisko?

    moze za kare oklejac po cichaczu takim ;) "piratom" cale samochody w
    "patrz w lusterka..." ale by sie zdziwili ;)

    pozdrawiam

    atlo fazer (sezon zaczety)

  • 2. Data: 2009-03-31 09:01:04
    Temat: Re: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Od: "Marcin Gardela" <d...@g...pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic. korci
    > ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?

    Nie.

    > moze za kare oklejac po cichaczu takim ;) "piratom" cale samochody w
    > "patrz w lusterka..." ale by sie zdziwili ;)

    No, ale by sie tez wkurwili tak nawiasem mówiac.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 3. Data: 2009-03-31 09:04:00
    Od: fv <f...@c...com>

    a...@d...pl wrote:
    > a co stane na swiatlach to jakis pseudo
    > rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic.

    Ja się nie dziwię - to jedyny moment gdy ma szanse (w sensie zimno, mokro i ostrożny
    motonita).

    > korci
    > ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?

    Ale to jest zabawa i to bardzo dobra.

    > zauwazyliscie takei zjawisko?

    Ja zauważam już tylko auta z napędem 4x4 bo trudno je objechać na mokrym jak jest
    zimno. Kilka razy
    zerwałem przyczepność tyłu i teraz lekko się cykam. Ale jakoś daję radę.

    > moze za kare oklejac po cichaczu takim ;) "piratom" cale samochody w
    > "patrz w lusterka..." ale by sie zdziwili ;)

    Ale o co ci chodzi?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 4. Data: 2009-03-31 09:23:40
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    fv pisze:

    > Ja się nie dziwię - to jedyny moment gdy ma szanse (w sensie zimno, mokro i
    ostrożny motonita).

    A kto to jest motonita?

    > Ale to jest zabawa i to bardzo dobra.

    Idzie się przyzwyczaić. Zwłaszcza jak z domu do pracy ma się z 15
    skrzyżowań ze światłami.

    DP

  • 5. Data: 2009-03-31 09:24:38
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    a...@d...pl pisze:
> [...]
    > rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic. korci
    > ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?

    co tu tlumaczyc. albo olac i sie nie scigac albo zostawic typa mocno z
    typu i po zawodach. im krocej kolo takiego jedziesz, tym mniejsze
    zagrozenie moze spowodowac.

    > moze za kare oklejac po cichaczu takim ;) "piratom" cale samochody w
    > "patrz w lusterka..." ale by sie zdziwili ;)

    niektorzy propagowali zdejmowanie delikwentowi lusterek butem, ale
    kiedys ktoremus z precli 2 motocyklistow zdjelo oba lusterka naraz, jak
    jechal puszka i jakos sie zrobilo cicho w tym temacie :P

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 6. Data: 2009-03-31 09:32:51
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Paweł Andziak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > niektorzy propagowali zdejmowanie delikwentowi lusterek butem, ale kiedys
    > ktoremus z precli 2 motocyklistow zdjelo oba lusterka naraz, jak jechal
    > puszka i jakos sie zrobilo cicho w tym temacie :P
    A mozesz przytoczyc opowiesc :)
    Nudno w pracy..

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 7. Data: 2009-03-31 09:36:31
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 31 Mar, 11:01, "Marcin Gardela" <d...@g...pl> wrote:

    > Nie.

    bo na pustyni nie ma skrzyżowań.

    - gildor

  • 8. Data: 2009-03-31 09:39:09
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 31 Mar, 11:24, Paweł Andziak <g...@g...pl> wrote:

    > co tu tlumaczyc. albo olac i sie nie scigac albo zostawic typa mocno z
    > typu i po zawodach. im krocej kolo takiego jedziesz, tym mniejsze
    > zagrozenie moze spowodowac.

    dlatego: jak on podciska gaz, to ja też podkręcam, jak sie robi
    zielone. to on odjeżdża szturmem, a ja się turlam powoli.

    > niektorzy propagowali zdejmowanie delikwentowi lusterek butem, ale
    > kiedys ktoremus z precli 2 motocyklistow zdjelo oba lusterka naraz, jak
    > jechal puszka i jakos sie zrobilo cicho w tym temacie :P

    ach te precle. hipokrycie nieziemscy, co?

    - gildor

  • 9. Data: 2009-03-31 10:06:26
    Od: fv <f...@c...com>

    Don Pedro wrote:
    > A kto to jest motonita?

    Hm.. ciekawe. Byłem pewien że jest takie słowo, ale jakoś ani definicji ani obecności
    w słowniku nie
    widzę. Google mówi, że jest takie pojęcie http://www.google.pl/search?q=motonita, ale
    pytanie
    rzeczywiście jest ciekawe.

    Anyone?

    --
    fv

  • 10. Data: 2009-03-31 10:09:05
    Od: fv <f...@c...com>

    Paweł Andziak wrote:

    > niektorzy propagowali zdejmowanie delikwentowi lusterek butem,

    Ku***, może mi ktoś wytłumaczyć co wam przeszkadza, że się posiadacze aut chcą
    ścigać?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL