  • 11. Data: 2011-02-02 16:42:20
    Temat: Re: czy takie coś jest dopuszczone w PL do ruchu?
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-02-02 16:16, Pan Piskorz pisze:
    > Na Śląsku można spotkać dwudziestometrowe Many.

    nie mozna.

  • 12. Data: 2011-02-02 17:01:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 02 Feb 2011 16:42:03 +0100, mister wrote:

    >pozwolenie na gabaryt dostaniesz jedynie na przejazd z punktu A do
    >punktu B, i wymusza to na tobie np. pilota z przodu.

    Merces robi dlugie Citaro i jezdza za specjalnymi zezwoleniami.

    J.

  • 13. Data: 2011-02-02 17:32:21
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-02-02 16:42, mister pisze:
    > nie mozna.

    To jaką one mają długość?
    W Mikołowie nie mieszczą się na skrzyżowaniach.
    P.

  • 14. Data: 2011-02-02 17:38:21
    Temat: Re: czy takie co? jest dopuszczone w PL do ruchu?
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-02-02 17:01, J.F. pisze:
    > Merces robi dlugie Citaro i jezdza za specjalnymi zezwoleniami.

    przeciez trzy posty wyzej to napisalem.

  • 15. Data: 2011-02-02 17:39:23
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-02-02 17:32, Pan Piskorz pisze:
    > To jaką one mają długość?
    > W Mikołowie nie mieszczą się na skrzyżowaniach.

    nie wiem o jakie MANy ci chodzi. sa 9,12,15 i 18 metrowe (te ostatnie sa
    przegubowe).

  • 16. Data: 2011-02-02 18:01:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=BLx1HQWVNCI
    >
    > Jak to traktowac - jako dwie naczepy, naczepe i przyczepe? Co to w ogole
    > jest za dziwadło? :D

    odpowiedz od kierowcy tego konkretnego zestawu z filmiku:
    "Takie sklady moga jedynie bez wiekszych przeszkod jezdzic po Szwecji i
    Finlandii,a w Norwegii i Danii sa wyznaczone drogi,po ktorych mozna sie
    takimi sestawami 25m poruszac."

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 17. Data: 2011-02-02 18:42:26
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=BLx1HQWVNCI
    >
    > Jak to traktowac - jako dwie naczepy, naczepe i przyczepe? Co to w ogole

    A czy to nie jest wynalazek pod te nowe przepisy UE gdzie mieli
    zwiekszyc dlugosci pojazdow ?

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2011-02-02 19:15:35
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-02-02 17:39, mister pisze:
    > 18 metrowe (te ostatnie sa przegubowe)

    Nie wiem dokładnie skąd mi się wzięło to 20m, ale gdzieś o
    dwudziestometrowych Manach czytałem.
    Dodatkowo bardzo często ustępuje przegubowemu żółtemu Manowi na
    skrzyżowaniu, kiedy jadę do pracy, bo musi zająć dwa pasy przy zakręcie.
    :-)

    P.

  • 19. Data: 2011-02-02 19:55:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mister

    > pozwolenie na gabaryt dostaniesz jedynie na przejazd z punktu A do
    > punktu B

    A co jeśli będę chciał jeszcze do punktu C potem pojechać? Na przejazd z
    punktu B do punktu C też mogę dostać?

  • 20. Data: 2011-02-02 20:01:24
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-02-02 19:55, to pisze:
    > A co jeśli będę chciał jeszcze do punktu C potem pojechać? Na przejazd z
    > punktu B do punktu C też mogę dostać?

    wowczas powinienes sie jebnac mlotkiem w glowe, z nadzieja ze ci sie
    poprawi.