  • Data: 2011-02-02 14:56:52
    Temat: Re: czy takie co? jest dopuszczone w PL do ruchu?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c4oik6d2ft3071rmcqbnsm1fi30c0g8n8a@4ax.com...

    > Jesli to pierwsze, czy moze pierwsze dwa sa opisane jakonierozlaczne i
    > homologowane jako jeden pojazd to przyczepe zasadniczo ciagnac moze.
    >
    > Z zastrzezeniem ze moze nie powinni tego dopuscic do ciagniecia
    > przyczep (ryzyko "zlamania") i pewnie przekracza dopuszczalna dlugosc
    > zestawu.
    >
    > No chyba ze to z przodu to ciagnik rolniczy :-)

    no zakładając, ze ten ciągnik nie ma w dowodzie ciągnik rolniczy i rozwija
    prędkości większe niż rolnicze, to wg mnie nie ma opcji, zeby to mogło
    jeździć w PL.
    IMO rozłączne, czy nie rozłączne nie ma znaczenia - jesli jest przegub to
    ciągnąć już nic nie może (to tak jakby autobus przegubowy ciągnął
    przyczepe - jakby mnie ktoś zapytał powiedziałbym, ze nie może ale w sumie
    paragrafu nie kojarze....)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl