  • Data: 2010-11-09 19:31:20
    Temat: Re: czy straz miala racje?
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości grup
    yk.sail-ho.pl...

    >Polecam zapoznanie się z kodeksem wykroczeń.

    Podstawą powstania/zmian/nowelizacji/... wszelakich przepisów "drogowych"
    jest jeden powód - zapewnić bezpieczeństwo CZŁOWIEKOWI. To główny i
    nadrzędny cel (zresztą nie tylko tych paragrafów). Inne sprawy to margines.
    Życie i zdrowie człowieka jest tu wartością nadrzędną i tak też wszelakie
    służby powinny na sprawę zaglądać. W tej konkretnej sytuacji sprawa
    rozjechanej trawy to dla mnie po prostu dobry temat na skecz.
    Zachowanie pAnów z SM którzy nie tylko nie udzielili jakiejkolwiek pomocy
    ale jeszcze straszyli mandatem to po prostu wielkie... hmm, nieporozumienie.
    Takie "służby" w cywilizowanych krajach nie maja prawa istnieć.
    Po 12-tu latach w USA przyznam że mam nieco "spaczone" poglądy ale mam
    wrażenie że nasze służby to nic innego jak pewna odmiana urzędników
    skarbowych którzy bardzo się troszczą jedynie o... własne portfele nie mając
    przy tym zielonego pojęcia o powodach dla których zostali powołani.