  • 11. Data: 2009-01-11 19:12:12
    Temat: Re: czy padla karta graficzna?
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gkdg2i$8iq$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli na monitorze "widzi ciemność" to można z dużym prawdopodobieństwem
    > przyjąć, że się nie uruchamia.

    Niestety zero szczegułów kiedy widzi ciemno itp... mozna sie tylko domyślać.
    A tak właśnie ostatnio kumpel wymieniał GF440MX na nową grafe bo też było
    ciemno, a winda w najlepsze sie odpalała. Tyle tylko że POST i tryb dos był
    widoczny. I nie był to niestety problem sterów/rozdzielczości itp.

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2009-01-11 19:17:15
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Frank Malina pisze:
    > Mam taki problem:
    > Monitor LCD, wypisuje "no signal"
    > Kabel przetestowany(wymieniony na drugi)
    > Karta wyjeta i wlozona spowrotem.
    > Zadnych przepalonych stykow, ani wybrzuszonych kondensatorkow rowniez
    > nie widac.
    > Co by mozna jeszcze zrobic, sprawdzic?

    Nie masz przełącznika źródła sygnału na tym LCD?
    Czasami najprostsze rozwiązania są skuteczne.

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 13. Data: 2009-01-11 19:22:51
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR"

    > Zauważył, zauważył, ale najpierw obowiązek (pomoc dla pytającego) a potem
    > przyjemność (objechanie za brutalny gwałt na języku polskim).

    Oj, zaraz brutalny! Spróbuj wystukać tak długi tekst na grupe dyskusyjną bez
    sprawnego monitora...

    --
    LeP

  • 14. Data: 2009-01-13 06:15:06
    Od: "PiotrK" <p...@i...pl>

> [...]
    > --
    > +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

    Zgadzam się z @Leszek K. i proponuję wymienić i wystartować kompa z
    innym (dobrym) zasilaczem. Miałem masę takich przypadków - komp nie pokazuje
    ekranu (ciemność widzę ) wentylatory się kręcą i nic więcej. Pada
    podejrzenie na kartę a tu nic z tego . Zasilacz nie podaje właściwych napięć
    i karta nie startuje. Częsty przypadek przy kiepskich i już zużytych
    zasilaczach ATX.

    Pozdr Piotr K