  • 51. Data: 2012-02-15 17:50:49
    Temat: Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:27:47 +0000, kamil napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Niestety nie chce mi się szukać płyt to dwuletniego laptopa specjalnie
    > dla zaspokojenia Twojej ciakwości.

    Sugerowało, że programów tego typu to na pęczki jest...

    [ Jedyna absolutnie precyzyjna definicja grafomana: jest to taka osoba, ]
    [ która pisze bez honorariów. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 52. Data: 2012-02-15 18:25:30
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-02-15 08:18, Artur(m) pisze:

> [...]
    > Niestety nie da się, bo to kumpel prezesa lub rodzina, jak za komuny.
    > Taki naród, jedni drugim cisną kasę do kieszeni, a udupić najlepiej
    > głupiego robola, bo to jego komputer, on tam coś grzebał.
    > ***************]
    >
    > Uwielbiam takie stwierdzenia "taki naród", w domyśle złodziei.
    > "Być Polakiem - wstyd", że niby za granicą chamy i do tego kombinują.
    > Pytam takiego gościa ile razy i gdzie był za granicą, (aby porównać),
    > wcale nigdzie nie był (starsi czasami w Bułgarii)i,, języka obcego ani dudu
    > Mam nadzieje, że obronisz się tradycyjnym internetowym "
    Nie muszę się bronić.
    Co cię tak oburzyło, masz jakieś przykre doświadczenia?

    > ...a może jesteś głupim robolem, ukradłeś i dowalili Ci???
    > ...a bogatemu koledze, który ukradł -upiekło się???
    > ...jak za komuny?!
    >
    > Idąc dalej taką stylistyką powinienem powiedzieć
    > Ech ten naród już taki jest - pieprzy farmazony".
    >
    > Artur(m)

    Gdzie napisałem o zagranicy?
    Nie wiem czego się jeszcze domyślisz,myśl dalej.
    Nie, nie dowalili mi, kolegów złodziei również nie mam.
    Niestety, pracowałem za granicą i widziałem jak pracujemy na swój wizerunek.
    Pieprzysz farmazony.

  • 53. Data: 2012-02-16 07:16:48
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    Nie, nie dowalili mi, kolegów złodziei również nie mam.
    Niestety, pracowałem za granicą i widziałem jak pracujemy na swój wizerunek.
    ********************

    Nic nie zrozumiałeś, ale to już Twój problem

    Artur(m)

  • 54. Data: 2012-02-16 09:21:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/02/2012 17:50, Przemysław Ryk wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Sugerowało, że programów tego typu to na pęczki jest...

    I jeden nawet podesłałem, polecam google.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 55. Data: 2012-02-16 14:38:46
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    > wcale nigdzie nie był (starsi czasami w Bułgarii)i,, języka obcego ani dudu
    > Mam nadzieje, że obronisz się tradycyjnym internetowym "

    Stare dane, pewnie nieaktualne i wogole kłamliwe ale wygląda na to, że ten co
    najwięcej kradnie krzyczy łapcie złodzieja.
    Niech najpierw zrobią u siebie porządek a potem wpieprzają się do innych krajów.

    Polscy użytkownicy Internetu bardzo chętnie udostępniają pirackie pliki do
    ściągnięcia w sieciach P2P - wynika z "Raportu na temat gospodarki
    czarnorynkowej" przygotowanego przez firmę Symantec. Polska zajęła 6. miejsce w
    światowym rankingu ilości udostępnianych plików (5% wszystkich udostępnień),
    wyprzedzając takie kraje, jak: Francja, Szwecja, Holandia i Australia. Przed
    Polską znalazły się: USA (19%), Wielka Brytania (7%), Kanada (6%), Hiszpania
    (5%) oraz Brazylia (5%).

    http://www.dobreprogramy.pl/Polska-na-czele-w-rankin
    gach-piractwa-komputerowego,Aktualnosc,9569.html

    Arch

  • 56. Data: 2012-02-16 23:57:21
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:29:17 +0000, kamil napisał(a):

    > http://www.kcsoftwares.com/index.php?sumo
    >
    > Teraz jesteś zadowolony? Pierwszy wynik z google.

    Ściągnąłem, zainstalowałem na wirtualnej maszynie i sprawdziłem, jak działa:
    1) Adobe Creative Suite 5.5 - znalazł soft, aktualizacji nie znalazł (a są)
    2) CorelDRAW X5 - nie widzi w ogóle
    3) Aktualizacja produktów Microsoftu - sam program nie poleca włączenia tej
    opcji

    Skuteczność delikatnie mówiąc średnia. :( Polecisz coś jeszcze? :D

    [ Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na ]
    [ przyjaciela, gdyby była mężczyzną. (Joseph Joubert) ]

  • 57. Data: 2012-02-16 23:57:21
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 09:21:42 +0000, kamil napisał(a):

    (ciach...)

    > I jeden nawet podesłałem, polecam google.

    Miałem nadzieję, że masz coś sprawdzonego do tego celu, a nie takie jakieś
    niedoróbki. :)

    [ Alkohol nie rozwiąże twoich problemów. Ale z drugiej strony... mleko ]
    [ też nie. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 58. Data: 2012-02-17 11:04:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/02/2012 23:57, Przemysław Ryk wrote:

> [...]
    > opcji
    >
    > Skuteczność delikatnie mówiąc średnia. :( Polecisz coś jeszcze? :D

    Mogę w takim razie polecić linuxa, tam masz i Creative Suit i Corel Draw
    i nawet w Sokobana możesz sobie pograć, będzie pan zadowolony!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 59. Data: 2012-02-17 19:47:18
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 11:04:10 +0000, kamil napisał(a):

    > Mogę w takim razie polecić linuxa, tam masz i Creative Suit i Corel Draw

    Link poproszę... :)

    > i nawet w Sokobana możesz sobie pograć, będzie pan zadowolony!

    Od Sokobana to się Waść odpierwiastkuj, bo to bardzo zacna gra! :)

    [ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy. ]
    [ (Ralph Waldo Emerson) ]