    From: "Ben" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Date: Mon, 31 Aug 2009 21:19:44 +0200

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h72qip$2of$5@inews.gazeta.pl...

    >Właśnie sprawdziłem
    >Każdy G300 może otrzymać taką informację z działu wsparcia i to zarówno
    >telefonicznie jak i mailem z wykazem w excelu.

    >Nawet nie wiedziałem o takiej możliwości w Plusie. :)

    > Nie chodziło mi o login tylko o dostęp. Żeby otrzymać taką informację nie
    > potrzebuję dostępu do sieci. Wystarczy mi mój służbowy telefon.
    > Żeby było jasne to od razu dodam, że konsultanci, opekunowie itp mają swój
    > BOK do którego dostęp jest tylko z certyfikowanych numerów (zazwyczaj
    > służbowych). Tak jest w Plusie i w Orange.
    >
    > --
> [...]

    Witam.
    Mój opiekun z Plusa na powyższe informacje powiedział, że to bajki aby
    otrzymać od opiekuna informację o numerze telefonu podając IMEI.
    Nie mam powodu mu nie wierzyć więc.
    Taka informacja może jest dostępna ale tylko dla ogranów ścigania.
    Dlatego wnoszę, że powyższe informacje Pana Floriana to po prostu
    przechwalki albo chęć zareklamowania własnych usług.