eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmczy mozna namierzyc telefon po IMEI???Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Date: Wed, 26 Aug 2009 10:08:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <h72qip$2of$5@inews.gazeta.pl>
    References: <h6hmik$bv5$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h70tjq$s6m$1@inews.gazeta.pl>
    <h72fq9$rpq$1@inews.gazeta.pl> <h72od9$2of$1@inews.gazeta.pl>
    <h72prh$8ds$4@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-111-104-187.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1251274137 2831 86.111.104.187 (26 Aug 2009 08:08:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Aug 2009 08:08:57 +0000 (UTC)
    X-User: mr.mapka
    In-Reply-To: <h72prh$8ds$4@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:979428
    [ ukryj nagłówki ]

    Jan Strybyszewski pisze:

    >> No bo tak jest.
    >> Wyraźnie napisałem, że tylko pracownicy mają do tego dostęp. Klient
    >> nie dostanie takiej informacji dzwoniąc na callcenter.

    > Sadzisz "ze ten klient" dzwoni do callcenter ?

    A do kogo ma dzwonić?
    W Orange i w Plusie może mieć opiekuna, w Erze nie wiem, a np w takim
    Play to nic się nie dowie.
    I dlaczego "ten klient"? Wszystkich swoich klientów traktuję równo. Dla
    mnie nieważne czy ma 1 numer czy 70. Klient jest klientem. Jeśli
    sytuacja wymaga mojej pomocy to pomagam, a jeśli to jakiś bzdet to każę
    dzwonić na BOK.

    >> Trzeba być pracownikiem. Klient nie ma dostępu do wielu informacji.
    >> Nie ważne, czy ma 1 czy 1000 numerów. Od tego ma opiekuna, a sam na
    >> callcenter niczego się nie dowie.
    >
    > No trudno zeby klient mial "login" do systemu operatora. Wystarczy ze
    > opiekun moze przekazac taka informacje.

    Nie chodziło mi o login tylko o dostęp. Żeby otrzymać taką informację
    nie potrzebuję dostępu do sieci. Wystarczy mi mój służbowy telefon.
    Żeby było jasne to od razu dodam, że konsultanci, opekunowie itp mają
    swój BOK do którego dostęp jest tylko z certyfikowanych numerów
    (zazwyczaj służbowych). Tak jest w Plusie i w Orange.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com
    http://detektywtorun.pl
    +48 509 969 040; +48 791 969 040
    Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
    +48 607 600 027


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: