    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Date: Wed, 26 Aug 2009 10:08:50 +0200

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Sadzisz "ze ten klient" dzwoni do callcenter ?

    A do kogo ma dzwonić?
    W Orange i w Plusie może mieć opiekuna, w Erze nie wiem, a np w takim
    Play to nic się nie dowie.
    I dlaczego "ten klient"? Wszystkich swoich klientów traktuję równo. Dla
    mnie nieważne czy ma 1 numer czy 70. Klient jest klientem. Jeśli
    sytuacja wymaga mojej pomocy to pomagam, a jeśli to jakiś bzdet to każę
    dzwonić na BOK.

    > No trudno zeby klient mial "login" do systemu operatora. Wystarczy ze
    > opiekun moze przekazac taka informacje.

    Nie chodziło mi o login tylko o dostęp. Żeby otrzymać taką informację
    nie potrzebuję dostępu do sieci. Wystarczy mi mój służbowy telefon.
    Żeby było jasne to od razu dodam, że konsultanci, opekunowie itp mają
    swój BOK do którego dostęp jest tylko z certyfikowanych numerów
    (zazwyczaj służbowych). Tak jest w Plusie i w Orange.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com