  • 11. Data: 2009-06-29 16:23:36
    Temat: Re: czy linia tepsiana?
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > schronisko pod Durbaszką w Pieninach
    >
    > dzięki za odpowiedź, jak dobrze rozumiem, koszt dla dzwoniącego jest taki,
    > jakby to był numer stacjonarny Tepsy?

    Koszt jest taki jak na telefon komórkowy.
    vari

  • 12. Data: 2009-07-03 07:26:21
    Od: "PteroDaktyl" <d...@p...net>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Numer z zakresu 0-690 jest niby dla NMT ale nikt nie może
    > zagwarantować, że nie został przełączony na GSM.

    To dla 690 też działa przenoszalność numerów?

  • 13. Data: 2009-07-03 08:19:08
    Od: 884553 <8...@w...pl.invalid>

    PteroDaktyl pisze:
    > Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To dla 690 też działa przenoszalność numerów?

    Przenośność. ;)

    Nie działa. "Przełączenie" oznaczało zmianę techniki, w jakiej działa
    radiodostęp abonencki - z NMTowej na GSM. Numer na 690 "podłożony" pod
    numer stacjonarny w takiej sytuacji przestaje być używany. A w jego
    miejsce "podkładany" jest numer GSM przypisany do karty SIM w terminalu
    abonenta.

    Pozdrawiam,

  • 14. Data: 2009-07-03 09:36:00
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    884553 pisze:

    > Nie działa. "Przełączenie" oznaczało zmianę techniki, w jakiej działa
    > radiodostęp abonencki - z NMTowej na GSM.

    Pytanie _chyba_ dotyczyło "zwykłej" komórki NMT, a nie radiodostępu
    abonenckiego w sieci stacjonarnej.

    Gdzieś kiedyś widziałem informację o możliwości przeniesienia 690 do
    sieci GSM, ale nie mogę tego teraz odszukać...

    Marek