  • Data: 2010-08-27 07:30:00
    Temat: Re: czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdzie nie pojadę bo tego auta jeszcze nie mam. A wycene muszę
    > mieć zanim go kupię. Będe dzwonił i może się dowiem.

    Ja mam silnik z "koncernu" PSA i mój "silnik" jest "mocno wymagający"
    jesli chodzi o LPG i mam raczej instalkę z najwyższej półki ...

    Powiem tak . Nawet jakby okazało się że masz także "wymagający" silnik
    (wymagający bardzo szybkich i precyzyjnych wtrysków) to i tam w
    najgorszym wypadku u najdroższego gazownika nie przekroczy 3000zł.
    Ale sądzę że że za instalkę do Peugota 307 2.0 spokojnie zamontujesz
    za około 2500zł , licząc na dobrych częściach (Reduktor Magic III ,
    listwa Matrix , Stag 4)

    Ale jeśli chcesz mieć samochód tani w eksploatacji to na pewno nie
    powinien być z silnikiem 2.0 i w automacie :)

    Raczej poszukaj czegoś z silnikiem 1.6 z manualną skrzynią ;)
    Chociaż z drugiej strony nawet jakby w mieście Peugeot palił ci 15L
    LPG to ciągle wychodzi to mniej kwotowo niż w przeliczeniu 8L
    benzyny ;)