  • 1. Data: 2003-05-05 11:23:32
    Temat: czy dla DSL tez będą promocje?
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@f...onet.pl>

    No właśnie. Zaczęli promować Neo+ - usługe dla pojedynczego klienta. Czy sa
    szanse, że DSL też stanieje?

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 2. Data: 2003-05-05 13:10:08
    Temat: Re: czy dla DSL tez będą promocje?
    Od: Leszek <r...@f...onet.pl>

    In article <b95c3r$1nr$1@nemesis.news.tpi.pl>, j...@f...onet.pl
    says...
    > No właśnie. Zaczęli promować Neo+ - usługe dla pojedynczego klienta. Czy sa
    > szanse, że DSL też stanieje?
    >
    > Pozdrawiam
    > Jakub

    A czy obecna sytuacja ekonomiczna oraz fakt, ze IDSL to najtansza (duzo
    tansza niz jakakolwiek konkurencja) tego typu oferta na rynku wskazuje,
    ze istnieja jakiekolwiek powody do obnizania cen?

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 3. Data: 2003-05-05 14:04:35
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tansza niz jakakolwiek konkurencja) tego typu oferta na rynku wskazuje,
    > ze istnieja jakiekolwiek powody do obnizania cen?

    Czy najtańsza? W porównaniu do POLPAK - a może jest tańsza, ale tam masz
    łącze synchroniczne. A pytam o to, gdyż na NEO+ są promocje, więc sądziłem,
    że może na DSL też coś będzie. Co prawda DSL daje mi możliwość podłączenia
    sieci, no ale 850 zł. za instalację to nie jest znów tak mało

  • 4. Data: 2003-05-05 14:50:26
    Od: "Zakk Wylde" <z...@o...pl>

> [...]
    > tansza niz jakakolwiek konkurencja) tego typu oferta na rynku wskazuje,
    > ze istnieja jakiekolwiek powody do obnizania cen?

    spojrzmy na to z innej strony - w Niemczech lacze 1,5Mbit mozna miec za
    okolo 40Euro miesiecznie. Jak by nie liczyc (przeliczajac proporcjonalnie)
    to i tak jest to 6 razy taniej niz DSL512 w tepsie. Ale to juz zawdzieczamy
    monopolowi.....

    Martinez

  • 5. Data: 2003-05-06 11:05:37
    Od: Leszek <r...@f...onet.pl>

> [...]
    > że może na DSL też coś będzie. Co prawda DSL daje mi możliwość podłączenia
    > sieci, no ale 850 zł. za instalację to nie jest znów tak mało

    Subiektywnie malo moze nie jest, ale nadal jest najtanszą ofertą tego
    typu na rynku - przy braku realnej konkurencji nie ma ekonomicznego
    uzasadnienia aby czynić ją jeszcze tańszą.

    Swoją drogą ciekawe jak (chyba bardzo) wprowadzenie Neo/DSLa popsuło
    plany biznesowe innym większym operatorom oferującym droższe od nich
    stałe łącza - firmom takim jak Supermedia, TDC, Futuro etc.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 6. Data: 2003-05-06 11:06:06
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/c...@p...p/USUN-TO/l>

    > sieci, no ale 850 zł. za instalację to nie jest znów tak mało

    Niedawno (do 30 kwietnia) trwała promocja dla tych którzy posiadają SDI.
    Instalacja kosztowała 149 zł.

  • 7. Data: 2003-05-07 07:18:09
    Od: "armus" <a...@c...pl>

> [...]
    proporcjonalnie)
    > to i tak jest to 6 razy taniej niz DSL512 w tepsie. Ale to juz

    Witam

    Skad takie masz informacje co do laczy niemieckich?
    Zapodaj jakis link.

    Poz: armus

  • 8. Data: 2003-05-07 07:18:58
    Temat: Re: czy dla DSL tez bedą promocje?
    Od: FooToo <f...@p...pl>

    >Czy najta?sza? W porównaniu do POLPAK - a mo?e jest ta?sza, ale tam masz
    >??cze synchroniczne. A pytam o to, gdy? na NEO+ s? promocje, wi?c s?dzi?em,
    >?e mo?e na DSL te? co? b?dzie. Co prawda DSL daje mi mo?liwo?? pod??czenia
    >sieci, no ale 850 z?. za instalacj? to nie jest znów tak ma?o
    Mnie podlaczenie DSLa kosztowalo 43,50.
    Zalozenie Neostrady na promocji, zaraz jak tylko ta usluga wchodzila,
    a nastepnie przejscie z NEO na DSLa za 1 PLN :)
    Nie wiem dlaczego wlasciwie tak drogo sobie biora za podlaczenie...

    logout FooToo
    mailto: brat.jakub(at)radio-maryja.org
    www.ircv.com

  • 9. Data: 2003-05-10 16:39:25
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/c...@p...p/USUN-TO/l>

    www.t-online.de

  • 10. Data: 2003-05-12 07:02:59
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule b95c3r$1nr$...@n...news.tpi.pl,
    niejaki(a) Jakub Zysnarski z adresu <j...@f...onet.pl> napisał(a):

    > No właśnie. Zaczęli promować Neo+ - usługe dla pojedynczego klienta.

    Czy dla pojedynczego klienta, no nie wiem? Niby teoretycznie tak, ale
    nie
    sadze, zeby znalazlo sie duzo indywidualnych klientow, ktorzy pomogli by
    TPSA wypelnic plany zalozenia do konca roku 'ilus tam' neo+. Skoro
    ludzie
    nawet SDI dzielili w roznych sieciach, sadze ze w skali kraju to na
    pewno
    bylo przeszlo polowa.

    --
    * Pozdrawiam tHe mRuWa