  • 11. Data: 2010-08-09 08:52:30
    Temat: Re: czy Play jest poważny ?
    Od: z <z...@g...pl>

    AL pisze:

    Ja się przyznam że też zależy mi na konkretnym telefonie i jak to w Play :
    "Mamy ten telefon w ofercie na zamówienie. Jest dostępny i oczywiście
    dla Pana go zorganizujemy"
    Natomiast w salonie:
    "Panie głupoty gadają - nie ma szans"

    Właśnie się zastanawiam czy im nie podziękować.
    Fakt ceny niskie ale przy moim zapotrzebowaniu abonament wszędzie
    podobny. I tak nie wydzwonię tych milionów minut.

  • 12. Data: 2010-08-09 09:04:50
    Od: AL <a...@s...tam>

    Grzegorz S pisze:

    > Robią dla dowolnych powodów i Tobie nic do tego :-)
    > Poza tym zamiast zabawy we wróżkę skup się na rzeczowych argumentach?

    na jakich argumentach rzeczowych mam sie niby skupic?
    mam wyciagnac szklana kule i domniemywac, dlaczego tego telefonu nie ma
    w Play i nie chca go sprowadzic/wyczarowac/etc ?

    madrala ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2010-08-09 09:28:05
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    AL jeśli możesz nie udzielaj się juz w moim poście.

  • 14. Data: 2010-08-09 09:39:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 11:28:05 +0200, mz napisał(a):

    > AL jeśli możesz nie udzielaj się juz w moim poście.

    ale on się udzielał tylko w swoich postach.
    W twoich został tylko zacytowany i to - o zgrozo - przez ciebie.

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 15. Data: 2010-08-09 09:43:36
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    > ale on się udzielał tylko w swoich postach.
    > W twoich został tylko zacytowany i to - o zgrozo - przez ciebie.

    Lepiej uważaj bo i Tobie sie dostanie ;)

  • 16. Data: 2010-08-09 10:53:45
    Od: AL <a...@s...tam>

    mz pisze:
    > AL jeśli możesz nie udzielaj się juz w moim poście.

    ale o co Ci chodzi,
    mam plakac razem z Toba, ze nie chca Ci telefonu sprowadzic?

    temat bez sensu to i takie odpowiedzi:
    "Play jest bee (soryy: niepowazny), bo nie chca telefonu sprowadzic
    specjalnie dla mz, mimo, ze na stronie obiecali"
    ;)

    Podejmij w koncu meska decyzje: wybierz inny model i po klopocie,
    ewentualnie przejdz do Orange, skoro warunki rowniez Ci odpowiadaja (sa
    zbiezne z tymi w Play) i ten telefon, ktory chcesz tam dostaniesz.
    Ewentualnie - kup na wolnym rynku dokladnie taki jaki chcesz, od Play'a
    wez to co ma 'najwieksze wziecie na serwisach aukcyjnych' i sprawa
    zamknieta.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 17. Data: 2010-08-12 19:02:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Zaraz - Ty jestes powazny ? Dla ciebie jednego maja sprowadzac ?

    A umowę nie z nim jednym mają podpisać ?

  • 18. Data: 2010-08-16 05:08:58
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Jeśli są poważni i oferują ten telefon w swojej ofercie to powinni i dla
    jednego sprowadzić