  • 1. Data: 2010-08-09 06:07:16
    Temat: czy Play jest poważny ?
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Chce przejść z ERy do Play a abo. Wybrałem sobie telefon jaki mnie
    interesuje z ich oferty. Dzwonie do nich i się pytam jak długo bede czekał
    na ten telefon bo na stronie pisze, że jest to telefon na życzenie i czas
    jego dostarczenia może być wydłużony. Dodatkowo dowiedziałem się, że w
    magazynie go nie mają i nie planują go zamówić - pomimo tego, że ja go
    wezmę.
    Jakie wy macie doświadczenia z tą siecią ? Wiem że w kazym BOA pracują
    dziwni ludzie a CI z Play wydają mi sie wyjątkowo dziwni.

  • 2. Data: 2010-08-09 06:14:11
    Temat: Re: czy Play jest poważny ?
    Od: AL <a...@s...tam>

    mz pisze:
> [...]
    > Jakie wy macie doświadczenia z tą siecią ? Wiem że w kazym BOA pracują
    > dziwni ludzie a CI z Play wydają mi sie wyjątkowo dziwni.

    a moze ten telefon juz jest nie produkowany/wycofywany z rynku/etc?

    Z drugiej strony, smieszne jest to, ze zmieniasz operatora tylko
    dlatego, ze tam jest *ten* telefon - a w erze go nie ma? /*

    */ pewnie w erze jest za 50pln, zamiast 1pln (w play)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-08-09 07:35:31
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    > Z drugiej strony, smieszne jest to, ze zmieniasz operatora tylko dlatego,
    > ze tam jest *ten* telefon - a w erze go nie ma? /*

    z trzeciej strony smieszne jest ze nie potrafisz czytac. Nic takiego nie
    napisal, napisal ze przechodzi do play
    i tylko tyle, nic nie pisal ze dla telefonu

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 4. Data: 2010-08-09 07:38:33
    Od: AL <a...@s...tam>

    Kotlet wołowy pisze:

    > z trzeciej strony smieszne jest ze nie potrafisz czytac. Nic takiego nie
    > napisal, napisal ze przechodzi do play
    > i tylko tyle, nic nie pisal ze dla telefonu

    czesc osob niestety przechodzi dla tych lakoci, tzn telefonow

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-08-09 07:49:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-08-2010 o 08:07:16 mz <2...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Chce przej?ae z ERy do Play a abo. Wybra?em sobie telefon jaki mnie
    > interesuje z ich oferty. Dzwonie do nich i sie pytam jak d?ugo bede
    > czeka?
    > na ten telefon bo na stronie pisze, ?e jest to telefon na ?yczenie i czas
    > jego dostarczenia mo?e byae wyd?u?ony. Dodatkowo dowiedzia?em sie, ?e w
    > magazynie go nie maj? i nie planuj? go zamówiae - pomimo tego, ?e ja go
    > wezme.

    W Playu w ogóle jest jakaś popierducha z tymi telefonami z oferty ich
    strony www. Przecież stosują taki marketing, bo nie wierzę w bałagan,
    chociaż kto wie, że mieli jakąś nałożoną regulację przez UOKiK bo robili
    zamieszanie i wprowadzali ludzi w błąd nieistniejącymi telefonami.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-08-09 08:19:47
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Przechodze z Ery do Play bo nie podobają mi się warunki na jaich Era chce
    przedłużyć ze mną umowę. Tzn wyłącza mi z abonamentu rozmowy do Play i
    Cyfrowego Polsatu - za te rozmowy będe musiał płacić dodatkowo mimo nie
    wykorzystania minut z abonamentu i nie mam zamiaru zastanawiac się czy osoba
    do której dzwonie jest w Play czy nie - ale o tym już pisałem na tej grupie
    i nie będe sie powtarzał. Ten sam telefon ma tez Orange więc jak Play mi nic
    nie odpowie przejde tam.

  • 7. Data: 2010-08-09 08:22:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w
> [...]
    > Dodatkowo dowiedziałem się, że w magazynie go nie mają i nie
    > planują go zamówić - pomimo tego, że ja go wezmę.

    Zaraz - Ty jestes powazny ? Dla ciebie jednego maja sprowadzac ?

    J.

  • 8. Data: 2010-08-09 08:29:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w
    >
    > Zaraz - Ty jestes powazny ? Dla ciebie jednego maja sprowadzac ?

    Skoro napisali, że jest na życzenie, to chyba powinni, co?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-08-09 08:30:48
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w
    >
    > Zaraz - Ty jestes powazny ? Dla ciebie jednego maja sprowadzac ?
    >
    > J.

    Skad wiesz ze jest jedyny, oraz jesli cos maja w ofercie to powinni
    sprowadzic albo wywalic z oferty i zostawic tylko te ktore są w stanie
    zaoferować.

  • 10. Data: 2010-08-09 08:41:30
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > czesc osob niestety przechodzi dla tych lakoci, tzn telefonow

    Robią dla dowolnych powodów i Tobie nic do tego :-)
    Poza tym zamiast zabawy we wróżkę skup się na rzeczowych argumentach?

    --
    gs