  • Data: 2011-02-01 23:01:32
    Temat: Re: czy 20% za przedluzenie gwarancji do 5 lat to nie za duzo?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 20:31:11 +0100, Jan Rudziński napisał(a):
    > Cześć wszystkim
    > Ciekawe. Brałem sprzęt na raty 0% i w Euro i MediaMarkcie i nigdzie nie
    > płaciłem za żadne ubezpieczenie.
    > Chociaż faktycznie proponowali.

    Mi w Euro próbowali wmówić że ubezpieczenie jest obowiązkowe. Uznałem że
    chrzanię taki biznes... Potem poczytałem regulamin, zadzwoniłem na infolinię
    z pytaniem czy faktycznie jest obowiązkowe bo tak mi powiedziano. Od razu
    padło pytanie "kto panu to powiedział, w którym sklepie o której godzinie".
    Że byłem wkurzony to powiedziałem... Następnego dnia w tym samym miejscu
    nikt nie próbował wmuszać ubezpieczenia ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944