  • 1. Data: 2010-08-26 12:43:58
    Temat: czujnik ciśnienia doładowania
    Od: maciek <u...@g...com>

    z czego dostaje on sygnał? w komputerze widnieje błąd jako maksymalna
    wartosc czujnika kolektora dolotowego i zastanawiam sie czy czujnik
    jest uszkodzony czy cos do daje mu sygnał

  • 2. Data: 2010-08-26 12:46:07
    Temat: Re: czujnik ciśnienia doładowania
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    maciek pisze:
    > z czego dostaje on sygnał? w komputerze widnieje błąd jako maksymalna
    > wartosc czujnika kolektora dolotowego i zastanawiam sie czy czujnik
    > jest uszkodzony czy cos do daje mu sygnał

    sprawdź dolot, czujnik może być dobry (i zwykle tak jest) ale możesz
    mieć nieszczelność.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-26 12:46:12
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 26.08.2010 maciek <u...@g...com> napisał/a:
    > z czego dostaje on sygnał? w komputerze widnieje błąd jako maksymalna
    > wartosc czujnika kolektora dolotowego i zastanawiam sie czy czujnik
    > jest uszkodzony czy cos do daje mu sygnał

    Czujnik raczej wysyla sygnal - mierzac cisnienie doladowania w kolektorze.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 4. Data: 2010-08-26 13:31:58
    Od: maciek <u...@g...com>

    On 26 Sie, 12:46, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:

    > sprawdź dolot, czujnik może być dobry (i zwykle tak jest) ale możesz
    > mieć nieszczelność.
    >
    > --
    > krzysiek82

    cholercia nie widze a raczej nie słysze nic co by mogło przypominać
    jakąś nieszczelność... można ją w jakiś sposob sprawdzic nie polegając
    na słuchu?

  • 5. Data: 2010-08-26 13:33:48
    Od: maciek <u...@g...com>

    > Czujnik raczej wysyla sygnal - mierzac cisnienie doladowania w kolektorze.
    >
    > --
    > Jacek "AMI" Rudowski

    tutaj masz 100% racji, ale... doczytalem sie ze czujnik ten pobiera
    informacje na temat cisnienia powietrza, jego temperatury oraz
    predkosc obrotowa.
    Jezeli clip pokazuje mi temperature w przepływomierzu na wlocie
    powietrza -50 stopni to czujnik ten bierze ją pod uwage czy nie?

  • 6. Data: 2010-08-26 14:14:59
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

> [...]
    > Jezeli clip pokazuje mi temperature w przepływomierzu na wlocie
    > powietrza -50 stopni to czujnik ten bierze ją pod uwage czy nie?

    Czujnik od cisnienia raczej chyba predkosci obrotowej nie mierzy.
    Co do termometru spietego w jednym urzadzeniu z cisnieniem, nie wiem.
    Moze i tak jest zrobione gdzies.
    Ale wydaje mi sie, ze raczej mieszasz kwestie. Czujniki to czujniki,
    a odczyty sa przekazywane do ecu i to ecu albo bierze (raczej tak),
    albo nie bierze (raczej nie) temperatury pod uwage.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 7. Data: 2010-08-26 15:57:43
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    maciek pisze:
    > cholercia nie widze a raczej nie słysze nic co by mogło przypominać
    > jakąś nieszczelność... można ją w jakiś sposob sprawdzic nie polegając
    > na słuchu?

    ja zawszę idę wzdłuż dolotu i sprawdzam wszystko, czasami niestety
    trzeba trochę plastików podemontować :/ miałem tak ostatnio w stilo.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-08-26 16:29:04
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "maciek" <u...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    z czego dostaje on sygnał? w komputerze widnieje błąd jako maksymalna
    wartosc czujnika kolektora dolotowego i zastanawiam sie czy czujnik
    jest uszkodzony czy cos do daje mu sygnał

    Jakie auto?
    Jest albo map sensor, albo przepływomierz.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 9. Data: 2010-08-26 17:53:11
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl>

    W dniu 2010-08-26 12:43, maciek pisze:
    > z czego dostaje on sygnał? w komputerze widnieje błąd jako maksymalna
    > wartosc czujnika kolektora dolotowego i zastanawiam sie czy czujnik
    > jest uszkodzony czy cos do daje mu sygnał

    Kolego jakie TDI i jaki autko.
    W golfie 3 TDI - czujnik ciśnienia doładowania jest w komputerze i idzie
    taka długa rureczka od rury pomiędzy IC a kolektorem ssącym i bardzo
    często lubi się przecierać. Ostatnio zacząłem się zastanawiać dlaczego
    mój Golfik jakby lekko mułowaty się zrobił, wczoraj wydarłem ten wężyk i
    był ładnie przetarty ;) kupiłem 2,5 m nowego za 20zł i wymieniłem
    kawałek i jeszcze kawałek mi pozostał na łatanie innych których notabene
    w takim prostym TDI jest cała masa :)

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-08-26 17:55:08
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl>

    W dniu 2010-08-26 14:14, Jacek Rudowski pisze:

> [...]
    > a odczyty sa przekazywane do ecu i to ecu albo bierze (raczej tak),
    > albo nie bierze (raczej nie) temperatury pod uwage.

    Najpierw to powinien napisać jakie TDI - bo może być na VP, an PD i
    jeszcze CR :D

    Pozdrawiam :)