  • 1. Data: 2019-12-09 20:53:17
    Temat: czesc nowy jestem
    Od: Usenet Account <u...@g...com>

    czesc
    jestem tu nowy piszacy choc troche
    juz czytam i durzo wiem o nietkiecie !
    podoba mi sie to forum
    choc nie wszystkie niki dobrze piszo
    kto administruje tu i wywala spama ?

  • 2. Data: 2019-12-09 21:31:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Widać że od niedawna jestes piszący. Życzę sukcesów w trudnej dla Ciebie nauce sztuki
    pisania. Będą Ci potrzebne bo możesz nie zdać do trzeciej klasy podstawówki.

  • 3. Data: 2019-12-09 21:40:06
    Temat: Re: czesc nowy jestem
    Od: Usenet Account <u...@g...com>

    dziekuje panu za poparcie na nowym forum
    ale nie rozumie co ma pan do mnie w trzeciej klasie ?

    > Widać że od niedawna jestes piszący. Życzę sukcesów w trudnej dla Ciebie nauce
    sztuki pisania. Będą Ci potrzebne bo możesz nie zdać do trzeciej klasy podstawówki.

    smoczek

  • 4. Data: 2019-12-09 22:06:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-12-09 o 21:40, Usenet Account pisze:

    > ale nie rozumie co ma pan do mnie w trzeciej klasie ?

    Kto nie rozumie?

    Ja rozumiem
    ty rozumiesz
    on ona ono rozumie
    my rozumiemy
    wy rozumiecie
    oni rozumieją

  • 5. Data: 2019-12-09 22:13:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2019 o 22:06, t-1 pisze:

    > Kto nie rozumie?
    >
    > Ja rozumiem
    > ty rozumiesz
    > on ona ono rozumie
    > my rozumiemy
    > wy rozumiecie
    > oni rozumieją

    Po co z nim gadasz? Przecież widać że to trol.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2019-12-09 22:21:57
    Od: Usenet Account <u...@g...com>

    ja rozumie

    a ty ?

  • 7. Data: 2019-12-09 22:30:26
    Od: Usenet Account <u...@g...com>

    Czy pan pilnuje tu porzadku na tym forum ?

    > Shrek

    jestem smoczek i chce sie nauczyc co to trol

    smoczek

  • 8. Data: 2019-12-09 23:06:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zdążysz się nauczyć bo pewno u 3/4 jestes juz w kf a ci co nie maja cię w kf maja
    w dupie. Chuj wie ktore miejsce gorsze.

  • 9. Data: 2019-12-10 00:05:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo Shrek pisze tak:

    > Po co z nim gadasz? Przecież widać że to trol.

    Januszek z Grazią pojechał do Chorwacji począć Sebusia
    w turkusowym morzu. Ochlał się i rozrabia w kafejce ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 10. Data: 2019-12-11 02:47:36
    Od: Usenet Account <u...@g...com>

    kto to jest januszek z grazia ?
    panie piter jest pan adminem tego forum jak pan zenek ?
    czego na polskim forum pan pisze nie po polsku ?

    smoczek