  • Data: 2012-01-03 21:34:57
    Temat: Re: czemu: jeden system + ró?ne kompilatory = problem?
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.comp.lang.c A.L. <l...@a...com> wrote:
    > Echem.... Ja uzywam pewnego komercjalnego oprogramwoania. Platne, 5
    > cyfrowo w dolarach. Maja 5 roznych wersji binarow na rozne Linuksy. Na
    > ten sam pecet

    moga miec i 15 ale przyczyna niekoniecznie jest linux i jego biblioteki
    ale np.:
    - wersja rpm zeby ladnie w systemie redhatopodobnym wygladalo
    - j.w. ale deb
    - rowniez deb ale ze slowem "ubuntu" w nazwie pliku :-)
    - wersja tar.gz
    - wersja whatever...

    jesli nie sa to wersje wynikajace z roznych architektur to jest to dosc
    dziwne bo jakos inni daja rade. kiedys faktycznie bylo sporo instalek typu
    "red hat jakastam wersja" ze sknoconymi skryptami instalacyjnymi silnie
    zaleznymi od dystrybucji ale z tego co mi sie wydaje to wynikalo to z jakichs
    partnerstw z redhatem i obecnie w swiecie oprogramowania komercyjnolinuxowego
    w ktorym sie poruszam istnieje tylko wersja: x86, x86-64, power, mainframe.
    i to w zasadzie wszystko

    co to za magiczne oprogramowanie z 5-cioma wersjami na jedna architekture?

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha: