  • Data: 2010-10-11 17:26:06
    Temat: Re: czas z RDS - dokladnosc
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > A peronowymi tez steruje komputer ?

    Tak. Jeśli komputer wie, że pociąg spóźni się klka minut, to
    drukuje pisemne usprawiedliwienia dla podróżnych. Peronowi stają
    przy wyjściu z każdego wagonu i rozdają pasażerom te karteczki.
    No bo przecież w pracy nie należy usprawiedliwiać się na gębę,
    w dodatku podając mało prawdopodobne powody w rodzaju "pociąg mi
    się spóźnił". Poza tym kolej na podstawie karteczki zwraca kasę
    za bilet.

    Jarek

    PS
    Nigdy czegoś takiego nie widziałem, ale tubylcy tak zeznają.

    --
    W dworcowej poczekalni na stacji PKP | Czasem skręta zapalę
    lubię posiedzieć czasem | I wtedy wspaniale czuję się