  • Data: 2010-02-08 11:06:13
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: "j" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ciekaw jestem waszych za i przeciw. przypomne - auto sluzbowe, ale do
    > wykorzystania rowniez prywatnie. rzadko, ale jednak. design vs praktycznosc.
    > prestiz (?) vs gabaryty.
    >
    > decyzja? przed jazda probna a4, na razie 55%-45% na korzysc audi...

    Miałem ten sam dylemat dwa lata temu. Też wybierałem służbowy samochód między A4
    i Paskiem.
    Jestem zadowolonym posiadaczem A4 mimo, że za te same pieniądze VW dawał lepsze
    wyposażenie. Dlaczego? między innymi dlatego, że:
    - quattro daje dużo fajniejsze wrażenia z jazdy i przede wszystkim ze
    "ślizgania" niz 4motion
    - wersja s-line (usztywnione i obniżone nieco zawieszenie, sportowe fotele) są
    wygodniejsze niż te z highline Passata
    - A4 miałem 'od ręki' a na Passata musiałbym czekać ze 2 miesiące
    - dużo bardziej podoba mi się design A4 S-line niż Passata Highline - a w końcu
    liczą się też odczucia a nie tylko twarde parametry i porównania cennikowe. :-)

    Faktem jest, że A4 jest mniejsze ale w moim przypadku to nie miało znaczenia -
    więcej niż 2 osoby jeżdżą nim może z 5 razy w roku.

    Gdybym miał wybierać jeszcze raz to znów wybrałbym A4. Powodzenia!

    pzdr,
    J.