  • 1. Data: 2012-06-22 12:38:12
    Temat: cylinder do rieju rs2
    Od: maniek123456 <maniek123456@_NOSPAM_onet.pl>

    witam mam zamiar kupić używane rieju rs2 matrix 50 i chciał bym się
    dowiedzieć jaki cylinder był by do niego najlepszy, cena nie gra roli
    ważne żeby dużo przejchał i dawał dobre osiągi? z góry dzięki za
    odpowiedzi.

  • 2. Data: 2012-06-22 12:43:35
    Temat: Re: cylinder do rieju rs2
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 22 Jun 2012 10:38:12 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za maniek123456
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > dowiedzieć jaki cylinder był by do niego najlepszy, cena nie gra roli
    > ważne żeby dużo przejchał i dawał dobre osiągi? z góry dzięki za

    Wossner, Meteor i Vertex to firmy które robią dobre tłoki i cylindry.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/