  • 11. Data: 2013-07-03 23:15:21
    Temat: Re: 'cyfrowy polsat' - wezwanie do zaplaty - oszust
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > A oni, bynajmniej nie speszeni, odpowiadaja, ze to pewnie pomylka ich
    > systemu i juz wykasowuja z bazy danych moj numer, i wiecej smsow nie
    > bedzie.

    To sposób na dodatkowe dochody. Zgłaszaj na policję. Bezczelność operatorów
    rośnie jeśli ludzie tego nie zgłaszają. Być może kierownictwo Polsatu nie
    macza w tym palców, a jakaś grupa pracowników postanowiła dorobić. Gadka o
    pomyłce systemu o tym świadczy. Ciekawe, że nie zdarzaja się pomyłki na
    korzyść klienta.

    Pzdr

  • 12. Data: 2013-07-03 23:16:10
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Tak, kwota do wplacenia, i numer rachunku.

    Możesz podac ten numer?

    Pzdr

  • 13. Data: 2013-07-04 01:04:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 03 Jul 2013 11:26:47 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:
    > Tak, kwota do wplacenia, i numer rachunku.

    A nadawca jest Polsat (nazwa) czy nr telefonu? Bo jak nr to może być
    próba wyłudzenia.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2013-07-04 12:48:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@n...neostrada.pl>,
    Marek <f...@f...com> wrote:

    > A nadawca jest Polsat (nazwa) czy nr telefonu? Bo jak nr to mo˝e byç
    > próba wy∏udzenia.
    E, co ty wygadujesz?
    Numer nalezy do Cyfrowego Polsatu (potwierdzili mi w ich biurze obslugi
    klienta), ale skoro wczesniej go nie znalem, ani nie wpisalem go do
    addressbooka to jak ma sie niby wyswietlac jako nazwa???
    --
    TA

  • 15. Data: 2013-07-04 13:16:49
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

> [...]
    > klienta), ale skoro wczesniej go nie znalem, ani nie wpisalem go do
    > addressbooka to jak ma sie niby wyswietlac jako nazwa???

    A dlaczego nie? Nie ma problemu wysyłać sms z nazwą zamiast numeru -
    chociażby ING tak hasła jednorazowe podpisuje z tego co pamiętam, a i Orange
    swoje reklamówki tak śle ;)

  • 16. Data: 2013-07-05 02:42:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <51d56c0c$1$1463$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Kamil" <n...@t...pl> wrote:

    > Możesz podac ten numer?

    699008888
    --
    TA

  • 17. Data: 2013-07-05 14:08:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-05 02:42, T...@s...in.the.world pisze:

    > 699008888

    Powinny być 24 cyfry.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2013-07-06 14:04:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kr6d11$b0n$1@node1.news.atman.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Powinny być 24 cyfry.

    To numer telefonu.
    --
    TA

  • 19. Data: 2013-07-06 19:51:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-06 14:04, T...@s...in.the.world pisze:

    > To numer telefonu.

    Po co go podajesz?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2013-07-06 23:56:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kr9lg1$dh$5@node2.news.atman.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Po co go podajesz?

    Numer telefonu ktory nalezy do Cyfrowego Polsatu, i z ktorego przychodza
    te nieszczesne smsy.
    --
    TA