  • 11. Data: 2011-09-18 10:01:37
    Temat: Re: cyfrowy polsat hdmi
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-17, Jerzy Dombczak <j...@o...eu> wrote:

    > Powiem tak z normalnego tunera mozna sobie ogladac po Ethernecie, ale
    > jak ty sie zalisz ze masz taki gowniany sprzet to wybacz nalezy tylko
    > wspolczuc.

    Możesz przybliżyć to oglądanie po ethernecie? ten HD5000 ma gniazdo rj45
    ale jestem zielony w tym temacie i nie wiem jak mógłbym to wykorzystać.
    Jakiego rodzaju oprogramowanie musiałbym zainstalować na laptopie?

    --
    WildS

  • 12. Data: 2011-09-18 10:04:42
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, ToMasz <twitek4@> wrote:
    > i tak ma być. a jaki duży jest ekran w laptopie?

    17,3" 1920x1080

    > z WEJSCIEM HDMI? Hdmi nie oznacza "teraz masz wyższą jakość" tylko
    > "teraz już gówno nagrasz" Tak więc w Twoim przypadku taniej będzie kupić
    > TV który ma WEJŚCIE hdmi, niż cokolwiek innego co ma takie wejście.

    Do kabiny 'tira' wystarczy mi juz laptop, nie chcę kolejnego mebla ;)
    Nagłośnieninie jest dosc niezłe to i jakoscia HD obrazu tez bym sie
    chcial cieszyc ;) w koncu za programy w HD płacę ;)

    --
    WildS

  • 13. Data: 2011-09-18 10:08:26
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, focus42 <f...@g...pl> wrote:
    > zobacz
    > HDFURY , HDFURY2

    Dzięki za info ale to akurat do laptopa nie będzie mi pasować. Nie mam
    wejść vga czy rgb. Analogowe wejścia mam tylko w tunerze na USB, którego
    obecnie używam.

    --
    WildS

  • 14. Data: 2011-09-18 10:09:56
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    > Możesz przybliżyć to oglądanie po ethernecie? ten HD5000 ma gniazdo rj45
    > ale jestem zielony w tym temacie i nie wiem jak mógłbym to wykorzystać.
    > Jakiego rodzaju oprogramowanie musiałbym zainstalować na laptopie?

    Wiesz do tego jest potrzebny tuner nie zabawka ktora posiadasz. Moge
    polecic Dreamboxa ktorego posiadam i uzywam bezproblemowo ale wiesz to
    nie sa tanie rzeczy..

  • 15. Data: 2011-09-18 10:20:26
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 18.09.2011 12:04, WildS pisze:

> [...]
    > Nagłośnieninie jest dosc niezłe to i jakoscia HD obrazu tez bym sie
    > chcial cieszyc ;) w koncu za programy w HD płacę ;)

    ale jakby tak 21 cali postawić? oczywiście nawigacja musi też na nim
    działać! i w nocy jakąś kamerkę widzącą w podczerwieni podpiąć!

    ToMasz

  • 16. Data: 2011-09-18 10:27:04
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, Jerzy Dombczak <j...@o...eu> wrote:
    > Wiesz do tego jest potrzebny tuner nie zabawka ktora posiadasz. Moge
    > polecic Dreamboxa ktorego posiadam i uzywam bezproblemowo ale wiesz to
    > nie sa tanie rzeczy..

    Czyli rozumiem, że gniazdo rj45 jest równie dla picu jak USB w tym moim
    tunerze.
    Z tego co koledzy pisali wyżej to całego tunera raczej nie będę kupował
    skoro i tak karta z nim nie będzie współpracować.

    --
    WildS

  • 17. Data: 2011-09-18 10:37:56
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, ToMasz <twitek4@> wrote:
    > ale jakby tak 21 cali postawić? oczywiście nawigacja musi też na nim
    > działać! i w nocy jakąś kamerkę widzącą w podczerwieni podpiąć!

    O ile laptop moze być włączony w czasie jazdy (co prawda nie do
    oglądania tv z satelity ;) ) to juz TV nie bardzo. Podstawowy powód -
    laptop stoi na płaskiej podstawie i się nie przewróci. Navi na TV nie ma
    sensu bo przy pierwszym hamowaniu poleci mi na przednią szybe ;)
    Zresztą w nocy to im mniej rzeczy świeci w kabinie tym lepiej.
    Kamerkę mam, co prawda nie do nocnego nagrywania ale nad rejestratorem z
    prawdziwego zdarzenia też myślę.

    Szczerze - wolę wydać kwotę odpowiadającą cenie TV i mieć fullHD full
    bajer bez ograniczeń na laptopie niz kupić TV.

    --
    WildS

  • 18. Data: 2011-09-18 11:02:16
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-18 12:27, WildS pisze:

> [...]
    > Z tego co koledzy pisali wyżej to całego tunera raczej nie będę kupował
    > skoro i tak karta z nim nie będzie współpracować.

    U mnie dziala ! Koledzy co pisali wyzej w d... byli i g... widzieli.

  • 19. Data: 2011-09-18 12:06:40
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, Jerzy Dombczak <j...@o...eu> wrote:
    > U mnie dziala ! Koledzy co pisali wyzej w d... byli i g... widzieli.

    A którego modelu tunera używasz w takim razie? To sobie sprawdzę czy gra
    warta świeczki/ceny ;)

    --
    WildS

  • 20. Data: 2011-09-18 12:57:25
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-18 14:06, WildS pisze:

    > A którego modelu tunera używasz w takim razie? To sobie sprawdzę czy gra
    > warta świeczki/ceny ;)

    Dm800 ale jak napisalem, nie sa to tanie sprawy !