  • Data: 2009-12-02 14:26:25
    Temat: Re: css - elementy blokowe i inline;
    Od: "northman" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czemu nie używasz listy <ul> ?
    > czemu nie sprawdzisz w firebugu co to za przestrzeń?

    Dzięki za sugestie.
    Firebug chyba zaczynam dopiero uczyć się używać. Problem rozwiązałem poprzez
    nadanie wartości float:left
    jednakże w firebug, ta przerwa należała do każdego z przycisków, tzn. te 4
    piksele był szerszy obrazek, a przerwa
    była dodawana po jego prawej stronie. Dziwi mnie to o tyle, że szerokość
    (buttona) była dokładnie ustawiona
    tyle ile miał obrazek i również właściwość padding czy margin była
    wyzerowana.
    float: left pomogło, lecz i tak nie wiem, dlaczego była ta przerwa 4px.
    Być może do tego należy używać znacznika ul i li. Jeśli jest to konieczne i
    semantycznie poprawne zastosowanie,
    to prosiłbym tylko o potwierdzenie. W wolnej chwili spróbuję pozmieniać cały
    kod, aby to zrobić na liście.
    Dzięki i pozdrawiam