    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.rec.telewizja
    Subject: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Date: Tue, 3 Jan 2017 22:35:41 +0100

    W dniu 03-01-2017 o 21:59, Piotr Rezmer pisze:

    > Ja mam Philipsa PFH6550 ze smartem.
    >
    > Plusy:
    > dobry pilot po bluetooth z klawiaturą alfanumeryczną
    > dobrze działający Youtube
    > Obsługa Miracast
    > Znakomity obraz (matryca natywna 100Hz)
    >
    > Minusy:
    > Istniejąca przeglądarka internetowa praktycznie bezużyteczna
    > Pierwsze wersje firmwareu były dość niestabilne. Teraz jest Ok
    >
    > Neutralne:
    > Możliwość zainstalowania aplikacji Kodi
    > Android (czyli coś co będzie jeszcze jakiś czas rozwijane)

> [...]

    Jeśli masz androida, to nie jesteś skazany na wybraną przeglądarkę,
    instalujesz inną i jedziesz ze stronami.
    Jak miałem Philipsa (PUS7600) to używałem takiej, która miała kursor - z
    myszką i klawiaturą działało to prawie równie dobrze jak na kompie.
    Prawie - bo wolniej, sprzęt jednak ma inne możliwości.

    Za to Kodi nie działało praktycznie wcale, więc nie upierałbym się że to
    jakiś plus.