eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[crosspost] Polski Przemysł Samochodowy, vs Czeski Przemysł Samochodowy › Re: [crosspost] Polski Przemysł Samochodowy, vs Czeski Przemysł Samochodowy
  • Data: 2015-11-12 14:06:26
    Temat: Re: [crosspost] Polski Przemysł Samochodowy, vs Czeski Przemysł Samochodowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziołek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >A takie moje przemyślenia, podparte fotografią ;)
    >Przepraszam za crossposta, ale wkurwiony jestem.
    >"Skoda. Wszędzie qrwa ta Skoda. Turdefrans, topowe seriale. A
    >Poloneza, Syreny i innych Efeso brak.
    >Screen z odcinka piątego sezonu Homeland. Samochód Złych Ludzi z CIA
    >to...Skoda"
    >https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t
    31.0-8/12241114_969012733164809_1014815814724596839_
    o.jpg

    No coz, zdaje sie, ze teraz w filmie wystepuje to auto, ktore nie dosc
    ze dealer udostepni za darmo, to jeszcze dolozy cos do budzetu filmu.
    Widac VW promuje skode najbardziej :-)

    A nasz wspanialy przemysl motoryzacyjny, to kto ma dokladac i co
    promowac ?

    "07 zglos sie" sobie poogladaj :-)

    J.