  • Data: 2010-09-18 09:24:55
    Temat: Re: [crosspost] Pasagon - "nowy" polski samochód
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:i707cs$r6c$2@inews.gazeta.pl...

    > Topornego, taniego i niezawodnego busa/terenówke łatwiej sprzedać
    > komuś kto potrzebuje pojazdu roboczego. A podobnie finezyjną osobówkę może
    > być trudno komuś wcisnąć.
    >
    > Ale oczywiście super że się nasi starają. Ale przód to mogli jakoś ładniej
    > zaprojektować.

    Mogli ładniej, ale myślę, że projektanci kierowali się zasadą prosty i tani
    w utrzymaniu oparty na gotowych i juz sprawdzonych rozwiązaniach.
    Można było zrobić lampy zespolone, drogie w produkcji i drogie w razie
    konieczności wymiany. Okrągłe, oddzielne lampy, zapewne już wczesniej
    produkowane mają tę zaletę, że są tanie w produkcji i tanie w razie
    koniecznoiści wymiany. Podobnie też budy i kabina nie są nowym projektem,
    lecz bazują na gotowych rozwiązaniach z Lublina oraz innych samochodów.
    Poza tym to ma być samochód dostawczy, typowy wół roboczy, który nie musi
    być piękny, ale musi być prosty i niezawodny, a w razie konieczności naprawy
    możliwy do serwisowania w każdym garażu, a nawet na drodze przy rowie.
    Takich właśnie samochodów dostawczych poszukują przedsiębiorcy, a nie
    samochodów nafaszerowanych elektroniką, psujących się i trudnych w
    serwisowaniu.