  • 1. Data: 2011-08-14 14:02:23
    Temat: [cross] jaka centrala zamiast domofonu?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    chciałbym zrealizować następujące funkcje domofonowe:
    - dwie jednoabonentowe stacje bramowe
    - max cztery unifony u jednego abonenta
    - przekierowanie połączeń ze stacji bramowej A do abonenta stacji B w
    przypadku nie odebrania lub ew. sztywnego przekierowania na czas
    nieobecności.
    Z tego co widzę taką funkcjonalność mógłbym uzyskać jedynie w przypadku
    zastosowania centralki telefonicznej, więc jeśli mam dopłacać do takiego
    rozwiązania to fajnie jakby już obsłużyła voip.
    Znajdę coś takiego w rozsądnej cenie? Ma to być zastosowane w domku
    dwurodzinnym, dwa osobne wejścia, czasem nie ma w domu abonenta A a chciałby
    żeby w przypadku np. wizyty kuriera ktoś otworzył mu drzwi...

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-08-14 14:04:22
    Temat: Re: [cross] jaka centrala zamiast domofonu?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j28khu$9sk$1@inews.gazeta.pl...

    miał być cross na pl.misc.elektronika ale za szybko wcisnąłem wyślij i
    poszły osobne wątki...

    Lukasz

  • 3. Data: 2011-08-15 20:19:29
    Temat: Re: jaka centrala zamiast domofonu?
    Od: a...@p...fm

    Założenia powyższa spełniają centrale firmy Elektronix.
    Zamiast unifonu, który służy tylko do połączeń z bramofonem można
    zastosować np. telefon bezprzewodowy.
    Centrale IP-PBX Elektronixa posiadają przekierowanie na komórki a w
    modelach IP-PBX MX nawet nagrywają połączenia z bramofonu (jako
    notatnik czy weryfikacja połączenia)

    Więcej na elektronix.pl

  • 4. Data: 2011-08-16 07:38:43
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 14 Sie, 16:02, "Lukasz" pisze...
> [...]
    > dwurodzinnym, dwa osobne wejścia, czasem nie ma w domu abonenta A a chciałby
    > żeby w przypadku np. wizyty kuriera ktoś otworzył mu drzwi...

    Slican np. ITS 206 (niekoniecznie z bramofonem Slicanowym).
    http://slican.pl/produkt.php?id=1255950459

    Ircys