  • Data: 2016-06-09 00:04:12
    Temat: Re: [cross] doktorat w europie...
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:nj9bcn$8ss$1@node1.news.atman.pl...
    > mam te wasze powskie sukcesy...
    >
    > jest sobie taki konwerterek Ethernet <-> RS232
    >
    > problem polega na tym, że trzeba do niego wgrać soft po eth...
    >
    > nic nie wiem o tym urządzeniu...
    >
    > co można zrobić?
    >
    > na nalepce ma wypisany MAC
    > próbowałem pinga, arppinga, softu do urządzenia,
    >
    > po tym MAC nic nie znajduje, nie ma żadnej reakcji
    > nic go nie wykrywa...
    >
    > co można zrobić?
    >
    > znalazłem w necie informację, żeby połączyć moduł bezpośrednio z kompem i
    > odpalić wiresharka...

> [...]

    Zwykle w przypadku takich urządzeń wystarczy połączyć go bezpośrednio z
    komputerem (skrętka prosta - już od wielu lat karty sieciowe same rozpoznają
    skrosowanie) i uruchomić dedykowany program dostarczany przez producenta.
    Coś więcej o tym konwerterze? Producent, model? Jakieś lampki na nim migają?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba