  • 1. Data: 2012-10-19 09:46:06
    Temat: coś lajtowego - konsola
    Od: kenobi <p...@g...com>

    Poniewaz zmeczyly mnie optymalizacje postanowilem
    zajac sie czyms lzejszym i np zrobic sobie w programie
    wlasna konsole

    https://dl.dropbox.com/u/42887985/console.zip

    (czesc juz mialem wczesniej napisana) teraz pytanie
    jak to usprawnic/poprawic a 2 do czego to mozna
    wykorzystac w aplikacji

    (na razie obsluguje polecenia exit i recolor text
    recolor bacground)

  • 2. Data: 2012-10-19 09:51:16
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: Baranosiu <r...@w...pl>

    Dnia 19.10.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > jak to usprawnic/poprawic a 2 do czego to mozna
    > wykorzystac w aplikacji
    >
    > (na razie obsluguje polecenia exit i recolor text

    Źródła wrzucaj, a nie binarki, bo inaczej część ludzi nie odważy się
    uruchomić nie wiedząc co jest w środku :D

  • 3. Data: 2012-10-19 10:00:39
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 09:51:19 UTC+2 użytkownik Baranosiu napisał:

    > Źródła wrzucaj, a nie binarki, bo inaczej część ludzi nie odważy się
    >
    > uruchomić nie wiedząc co jest w środku :D

    :O tylko dla odwaznych

    (w praktyce jak cos wrzucam i prosze o benchmarki to z latwoscia znajduje sie
    kilkanascie osob ktore to odpali)

    no malware intended, but no guarantees
    (raczej wszystko ok - na ile moge byc pewien)

  • 4. Data: 2012-10-19 10:04:01
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 09:46:06 UTC+2 użytkownik kenobi napisał:
> [...]
    >
    > jak to usprawnic/poprawic a 2 do czego to mozna
    >
    > wykorzystac w aplikacji
    >

    > (na razie obsluguje polecenia exit i recolor text

    fajne jest to ze taka konsole jest w jakis sposob przyjemna i nachodza checi do
    zrobienia
    czegos w rodzaju logo lub zgrabnego intrpretera

    momo pewnej topornosci jest fajne poczucie oldschoolu, chcialbym tylko to poprawic i
    rozwinac w jakis smieszny sposob :(

  • 5. Data: 2012-10-19 10:14:11
    Od: Baranosiu <r...@w...pl>

    >:O tylko dla odwaznych
    [...]
    > no malware intended, but no guarantees
    > (raczej wszystko ok - na ile moge byc pewien)

    Nie posądzam Cię w żadnym wypadku o złe intencje :D Czasem możemy mieć
    "gościa" na komputerze zupełnie o nim nie wiedząc (a przy okazji nie
    mam Windowsa pod ręką, a pod Wine to nigdy nie ma pewności czy program
    chodzi tak jak zaplanował autor :D). Moje pierwsze skojarzenie -
    emulator C64 :D

  • 6. Data: 2012-10-19 10:21:12
    Od: kenobi <p...@g...com>

    > mam Windowsa pod r�k�, a pod Wine to nigdy nie ma pewno�ci czy program
    >
    > chodzi tak jak zaplanowaďż˝ autor :D). Moje pierwsze skojarzenie -
    >
    > emulator C64 :D

    mozesz wydac pare polecen
    recolor background
    recolor text
    author
    exit
    leave
    i tez przelaczyc sie na fullscreen przez pageup

    troche pozniej dopisze parenascie nowych
    szkoda ze nie znam sie na programowaniu sieci bo chetnie wysyalalbym w taki sposob z
    commandline wiadomosci np sms, wlasny protokol,
    lub mailem

    ktos wie czy da sie latwo wyslac takie
    wiadomosci z poziomu winapi ?

    Inna kwestia do czego to sie moze przydac
    z poziomu kodu gry, bo to troche podchodzi pod
    debug interfejs do rekonfigurowania lub skrypty i te sprawy

  • 7. Data: 2012-10-19 10:27:47
    Od: kenobi <p...@g...com>

    podstawowoa kwestia to tez odpalanie tego
    w low-res

    mozna wydac polecenie leave pozniej wcisnac
    contreol + 1 lub +2 + 3 na przelaczanie w
    320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie
    systemy lub karty to obsluguja u mnie pod xp
    to dziala a ja bardzo lubie te rozdzialki i pisze wlasnie pod nie

  • 8. Data: 2012-10-19 10:29:23
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 10:27:47 UTC+2 użytkownik kenobi napisał:
    > podstawowoa kwestia to tez odpalanie tego
    >
    > w low-res
    >

    > mozna wydac polecenie leave pozniej wcisnac
    >
    > contreol + 1 lub +2 + 3 na przelaczanie w
    >
    > 320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie

    pozniej control + end by znowu wlaczyc konsole i page up na przelaczanie do
    fullscreen

  • 9. Data: 2012-10-19 10:30:51
    Od: kenobi <p...@g...com>

    mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?

  • 10. Data: 2012-10-19 10:46:52
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    kenobi donosi :
    > mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?

    Hm, pod WINE zamroziło mi kartę grafiki (intel) na amen.
    Musiałem odpiąć kompa od prądu.
    Boję się pytać, JAK ty te tryby graficzne ustawiasz...

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ This sig will self-destruct in five seconds...