  • 11. Data: 2016-08-05 14:50:16
    Temat: Re: corsa c - nie swieca swiatla mijania
    Od: l...@o...pl

    W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 11:41:24 UTC+2 użytkownik karson napisał:

    > jeszcze zastanawia mnie ze nie za kazdym razem paliło sie oswietlenie w
    > samochodzie tj radio, licznik km itp

    To z kolei "słynna" tasiemka podłączenia zegarów.
    Potrafi się wyłączyć w czasie jazdy. Nie pamiętam czy
    wówczas światła zewnętrzne działają.
    Dość proste w naprawie. Po zdjęciu obudowy kierownicy i zegarów,
    wyjmujemy cały moduł, odłączając tasiemkę. Czyścimy złączkę, podkładamy
    kawałek plastiku, papierka, cokolwiek dla lepszego docisku
    i zapominamy na lata.

    pozdr
    lublex

  • 12. Data: 2016-08-05 15:14:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To z kolei "słynna" tasiemka podłączenia zegarów.
    > Potrafi się wyłączyć w czasie jazdy. Nie pamiętam czy

    mojemu bratu na gwarancji z powodu tego 2x całą dechę wymieniali:)