  • 1. Data: 2016-08-03 07:06:33
    Temat: corsa c - nie swieca swiatla mijania
    Od: karson <k...@o...pl>

    co to moze byc ? tarcza zegarów się swieci
    inne swiatla dzialaja

  • 2. Data: 2016-08-03 13:00:34
    Temat: Re: corsa c - nie swieca swiatla mijania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik karson k...@o...pl ...

    > co to moze byc ? tarcza zegarów się swieci
    > inne swiatla dzialaja

    jak rozumiem bezpieczniki i zarówki sprawdzone?

  • 3. Data: 2016-08-03 13:29:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > jak rozumiem bezpieczniki i zarówki sprawdzone?

    I przekaźnik choć szybciej po prostu sprawdzić występowanie napięcia we
    wtyczce od żarówki

  • 4. Data: 2016-08-04 12:43:29
    Od: karson <k...@o...pl>

    W dniu 2016-08-03 o 13:29, sirapacz pisze:
> [...]

    sprawdzone

    przekaznik nie wiem jak

  • 5. Data: 2016-08-04 19:17:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-08-04 o 12:43, karson pisze:

    > sprawdzone

    odpowiedziales nie na moj post

    > przekaznik nie wiem jak

    bo w moim jest napisane jak:)
    sprawdz czy masz +12 we wtyczce od zarowki i czy masz masę (tzn
    multimetr na mierzenie napięcia pomiędzy +12akumulatora i masą we
    wtyczce oraz masa akumulatora i +12 we wtyczce (oba pomiatry po winny ci
    dac +12V)

    przekaznik od swiatel powinienes miec raczej pod maską (poszukaj w
    instrukcji ktory to, ponadto na obudowie skrzynki bezpieczników
    powinieneś mieć rozrysowane który co robi). Zamień miejscami z jakimś
    identycznym z wyglądu. ew. posluchaj czy klika jak włączasz i wyłączasz
    światła.

    jeszcze moze byc jedna opcja - zawieszenie bodykompa. Odepnij kleme od
    akumulatora na kilkanaście sekund i podłącz klemę ponownie. W ten sposób
    zresetujesz sobie bodykompa który m.in. steruje przekaźnikami.

  • 6. Data: 2016-08-05 11:23:36
    Od: lublex <l...@o...pl>

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 07:07:09 UTC+2 użytkownik karson napisał:

    Skoro sprawdziłeś bezpieczniki (36 i 37), to wiesz gdzie one są.
    W sumie to taki wydzielony zespół od oświetlenia. (9 szt.).
    Obok są przekaźniki ( 6 szt.) pozamieniaj je, to sprawdzisz czy zadziała.
    Nie pamiętam które są konkretnie od świateł mijania.
    Jak to nie pomoże (tzn. przekaźniki są sprawne) obejrzyj uważnie gniazda
    bezpieczników w tej sekcji. Szukaj przebarwień od temperatury.
    Zdarzało się, że słaby styk powodował przegrzanie i upalenie przewodów,
    lub brak styku w gnieździe.
    Nawet jak nic nie zobaczysz, wyjmij płytkę (zatrzaski?) i obejrzyj od spodu.
    Płytkę wyjmuj przy odłączonym aku.
    Daj odzew po tych działaniach.

    pozdr
    lublex

  • 7. Data: 2016-08-05 11:41:19
    Od: karson <k...@o...pl>

    samochod pojechał do elektryka, zobaczymy co bedzie
    jeszcze zastanawia mnie ze nie za kazdym razem paliło sie oswietlenie w
    samochodzie tj radio, licznik km itp

  • 8. Data: 2016-08-05 11:53:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > samochod pojechał do elektryka, zobaczymy co bedzie
    > jeszcze zastanawia mnie ze nie za kazdym razem paliło sie oswietlenie w
    > samochodzie tj radio, licznik km itp

    nie palilo sie calkowicie czy dyskoteka i przygasanie lampek? w tym
    drugim to przewod masy silnik-buda
    w pierwszym poszukaj grubszego(drugi w kolejnoisci ppod katem srednicy)
    przewodu idacego od klemy i sprawdz jego stan i styk

  • 9. Data: 2016-08-05 13:15:22
    Od: karson <k...@o...pl>

    nie palilo sie calkowicie, po odpaleniu wszystko w normie

  • 10. Data: 2016-08-05 14:29:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-08-05 o 13:15, karson pisze:
    > nie palilo sie calkowicie, po odpaleniu wszystko w normie

    to sciagaj obudowe kola kierownicy (od dolu powinny byc jakies wrety
    z lewej strony powinna byc kostka z kablami idaca do stacyjki. wyjaraną
    masz raczej kostkę przy stacyjce. jak wyjmiesz wtyczke to jesli nie
    bedzie mocno osmolona to popatrz na styki we wtyczce i w gnieździe czy
    nie mają innego - ciemnego koloru zamiast takiego zlotego.