  • Data: 2003-09-17 14:32:35
    Temat: Re: cokolwiek.net & cokolwiek.com
    Od: Tomasz Ostrowski <t...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Sep 2003 16:59:52 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski wrote:

    > Generalnie chodzi o to, aby wszelkie błedne, nieistniejące adresy
    > z końcówką .net i .com przekierowywać w jedno miejsce, do
    > do dysponenta domen .net i .com, a dokładniej do VeriSign.

    Jest już oficjalny patch na BINDa
    http://www.isc.org/products/BIND/delegation-only.htm
    dodający możliwość zastosowania czegoś takiego w named.conf:
    zone "com" {
    type delegation-only;
    };
    zone "net" {
    type delegation-only;
    };
    co powoduje, że serwery autorytatywne domen "com" i "net" mogą jedynie
    zwracać rekordy typu NS.

    Uruchomiłem to u siebie - działa piknie.

    Pozdrawiam
    Tometzky
    --
    Best of prhn - najzabawniejsze teksty polskiego UseNet-u
    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~tometzky/humor/