  • 11. Data: 2010-08-06 12:00:59
    Temat: Re: co za dzień - aż się pochwalę... ;)
    Od: n...@s...com

    On Fri, 06 Aug 2010 13:32:04 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >A ja dodam jeszcze drugą pozycję w/w Autora: "Strategie uliczne" -
    >naprawdę polecam!!!

    'wyczynowa jazda motocyklem'

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2010-08-06 12:22:03
    Temat: Re: co za dzien - a? sie pochwale... - [OT]
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    W dniu 2010-08-06 12:22, Grzegorz Rogala pisze:

    > A jak ktos pije to motocykl to doskonaly pretekst zeby przeleciec pol
    > Polski w piatek wieczorem po robocie tylko po to zeby sie najebac :DD

    No wlasnie... jedziesz? Tak, wiem, ze nie pijesz, ale pretekst jest
    pretekstem...

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 13. Data: 2010-08-06 13:41:15
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    J_K_K pisze:
    > I na świeżo pokropionym deszczem asfalcie
    > i na bruku i na pasach dla pieszych (zwłaszcza tych wtapianych) i na
    > szynach też ;-)

    I na dojeździe do świateł też - na środku są rozlane płyny i oleje.
    Szerokości, przyczepności !

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet

  • 14. Data: 2010-08-06 14:45:05
    Temat: Re: co za dzien - a? sie pochwale... ;)
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Kobielki na to leca.

    A są tutaj jakieś kobietki ?

  • 15. Data: 2010-08-06 19:07:54
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "[]v[]artec" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A są tutaj jakieś kobietki ?

    Potrenować nie zaszkodzi ;)
    A czy lubię zapierdalać to na razie nie wiem, jak się okaże że nie, to się
    zawsze można skupić na kobietkach :D
    pzdr,
    marcin