  • 1. Data: 2010-08-05 21:19:10
    Temat: co za dzień - aż się pochwalę... ;)
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    ...odebraniem prawka... odebraniem Fazera... PIERWSZĄ GLEBĄ (na szczęście na
    trawniku przed garażem; pierwsza nauka na własnym moto: nie hamuj głównie
    przodem na pokrytej rosą trawie ;) ).
    ...No i tyle ;) Nowy jestem, ale pierwsze 50km zrobione bez 'L' na plecach
    pozwalają mi śmiało założyć, że jakiś czas tu zabawię ;)
    pzdr,
    marcin

  • 2. Data: 2010-08-05 21:45:18
    Temat: Re: co za dzień - aż się pochwalę... ;)
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ...No i tyle ;) Nowy jestem, ale pierwsze 50km zrobione bez 'L' na
    > plecach pozwalają mi śmiało założyć, że jakiś czas tu zabawię ;)

    Życzę Ci żebyś jak najdłużej tu zabawił, a nie tam...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-08-05 21:54:41
    Od: falco <m...@w...pl>

    marcin pisze:
    > ...odebraniem prawka... odebraniem Fazera... PIERWSZĄ GLEBĄ (na szczęście na
    > trawniku przed garażem; pierwsza nauka na własnym moto

    Siema,

    choć czuję się zdecydowanie pewniej niż w zeszłym roku, to i tak wciąż
    jestem świeżakiem i doskonale wiem i "czuję" o czym mówisz... ;)
    ócz się ;) słuchaj innych i... ćwicz, ćwicz, ćwicz... Miej oczy dookoła
    głowy a przyjemność z nakręcania na 2 oo okaże się niesamowita...

    Szerokości!!!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 4. Data: 2010-08-06 07:48:37
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 5 Sie, 23:19, "marcin" <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    > ...No i tyle ;) Nowy jestem, ale pierwsze 50km zrobione bez 'L' na plecach
    > pozwalają mi śmiało założyć, że jakiś czas tu zabawię ;)

    Milo poczytac kogos zadowolonego z zycia :) Serio :)

    ale to Twoje zalozenie jest bardzo zludne i niebezpieczne, chociaz
    zycze Ci szczerze, zeby sie spelnilo :)

    Uwazaj na siebie i na to, co robia inni.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 5. Data: 2010-08-06 08:43:01
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Milo poczytac kogos zadowolonego z zycia :) Serio :)

    > ale to Twoje zalozenie jest bardzo zludne i niebezpieczne, chociaz
    > zycze Ci szczerze, zeby sie spelnilo :)

    > Uwazaj na siebie i na to, co robia inni.

    Dzięki za przestrogi, młodzikiem już nie jestem i raczej mam rispekt przed
    drogą i maszyną ;) Mam nadzieję, że nigdy mnie nie opuści. Do motocykli
    skłoniło mnie co innego niż możliwość latania 200+, raczej ten swoisty
    romantyzm jeźdźca, drogi, wiernego konia itd itp :p :p.
    A teraz czekam na popołudnie i kolejne paredziesiąt km ;)
    pzdr!
    marcin

  • 6. Data: 2010-08-06 08:51:27
    Temat: Re: co za dzien - a? sie pochwale... ;)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-06, marcin <m...@n...pl> wrote:

    > Dzieki za przestrogi, m?odzikiem ju? nie jestem i raczej mam rispekt przed
    > drog? i maszyn? ;) Mam nadzieje, ?e nigdy mnie nie opu?ci. Do motocykli
    > sk?oni?o mnie co innego ni? mo?liwo?ae latania 200+, raczej ten swoisty
    > romantyzm je 1/4 d 1/4 ca, drogi, wiernego konia itd itp :p :p.

    Jak zwykle to samo. Wiatr we wlosach, wolnosc a teraz doszedl romantyzm.
    Ja rozumiem takie wytlumaczenie dla kobiety, ale na grupie dyskusyjnej o
    motocyklach? Przeciez tu wszyscy wiedza ze motocykl sluzy do zapierdalania
    i nie ma co tego ubierac w ladne slowka ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-08-06 09:23:24
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > motocyklach? Przeciez tu wszyscy wiedza ze motocykl sluzy do zapierdalania
    > i nie ma co tego ubierac w ladne slowka ;-)
    Kobielki na to leca.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 8. Data: 2010-08-06 10:22:06
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    AZ pisze:
    > Przeciez tu wszyscy wiedza ze motocykl sluzy do zapierdalania
    > i nie ma co tego ubierac w ladne slowka ;-)
    A jak ktos pije to motocykl to doskonaly pretekst zeby przeleciec pol
    Polski w piatek wieczorem po robocie tylko po to zeby sie najebac :DD

    --
    pozdr
    Rogal

  • 9. Data: 2010-08-06 11:15:33
    Od: "Aston" <m...@a...pl>

    Polecam więc taką lekturę:
    http://www.empik.com/motocyklista-doskonaly-david-l-
    hough,335080,ksiazka-p
    do ściągnięcia również w sieci jako PDF

    --
    Pozdrowienia
    Aston

  • 10. Data: 2010-08-06 11:32:04
    Od: falco <m...@w...pl>

    Aston pisze:
    > Polecam więc taką lekturę:
    > http://www.empik.com/motocyklista-doskonaly-david-l-
    hough,335080,ksiazka-p

    A ja dodam jeszcze drugą pozycję w/w Autora: "Strategie uliczne" -
    naprawdę polecam!!!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175