  • Data: 2010-08-06 08:43:01
    Temat: Re: co za dzień - aż się pochwalę... ;)
    Od: "marcin" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:a486cb9d-eb45-4c59-9e4a-e184bc6f3e37@s9g2000yqd
    .googlegroups.com...

    > Milo poczytac kogos zadowolonego z zycia :) Serio :)

    > ale to Twoje zalozenie jest bardzo zludne i niebezpieczne, chociaz
    > zycze Ci szczerze, zeby sie spelnilo :)

    > Uwazaj na siebie i na to, co robia inni.

    Dzięki za przestrogi, młodzikiem już nie jestem i raczej mam rispekt przed
    drogą i maszyną ;) Mam nadzieję, że nigdy mnie nie opuści. Do motocykli
    skłoniło mnie co innego niż możliwość latania 200+, raczej ten swoisty
    romantyzm jeźdźca, drogi, wiernego konia itd itp :p :p.
    A teraz czekam na popołudnie i kolejne paredziesiąt km ;)
    pzdr!
    marcin